יום שישי, 3 בספטמבר 2010

מענה לכל גחמה

זמן קצר לאחר שנחתתי פה בארה"ב, הצטרפה אלי הגברת D לשבועיים. המטרה היתה לבחון יחד איפה נגור, איך נחייה ובכלל – מה העניין המטורף קצת הזה שנחת עלינו. בימים הייתי אני מבלה בעבודה, והיא פיתחה עצמאות עם האוטו וה-GPS, ידידה הנאמן. ככה שוטטה קצת בין חנויות, מרכזי קניות וספגה קצת מהאווירה הקליפורנית החמימה.
ערב אחד, כשחזרה לאסוף אותי בסוף היום מהמפעל, סיפרה בהתפעלות ש-"פה באמריקה, לכל גחמה יש מענה. ולא סתם, אלא רשת ענקית שלמה". תחקור קצר גילה שהיא נתקלה באחד הסניפים של רשת מייקלס (Michaels). הרשת מוקדשת לתחביבים, ובעיקר לתחביבי יצירה. יש שם מאות סוגי צמר לסורגות, חרוזים לחורזות, מסגרות לתמונות, קישוטים לקירות, דפים ומדבקיות, דבקים וקופסאות, צבעים עיטורים ועפרונות, מכחולים ומברשות, פרחים מלאכותיים ונוצות...
אמנם כבר סיפרתי קצת, וגם צירפתי איזה שני צילומים, אבל מגיע לכם קצת יותר להתרשמות:
 
וברוח דומה, לפני כבר כמעט שנה הזדמנו לעיר היפה ממזרח – פסדינה. שוטטנו ברחוב המקושט לקראת קריסטמס, נהנינו מהעצים הצהובים שלקראת השלכת, נשנשנו חומוס במסעדה של בני דודנו שהיתה מסבירת פנים במיוחד וגם טעימה, ונהנינו מאחר צהריים של שוטטות נינוחה. לצערי שכחתי את המצלמה בבית, אבל למזלי יש בסלולארי מצלמה לא רעה, אז יכולתי לצלם בחנות אחת שאליה נכנסנו. חנות ענקית, במיוחד במושגים ישראליים, שמוקדשת כולה (בכל שתי קומותיה) לחומרים ואביזרים לאיחסון, אריזה ועטיפה. היו שם קופסאות, סלסילות, ניירות עטיפה, סרטים, קלמרות, תפסנים, מגירות, מדפונים, מגנטים, מהדקים וכיו"ב שלל אביזרים שלא יכולתי אפילו לדמיין את קיומו. הרי תודו שלא היה עולה בדעתכם/ן שיש בכלל אפשרות לקיומה של חנות כזו. אז כדי שתאמינו, להלן מבחר תמונות להמחשה מהמקום:
ומי שרוצה, יש עוד, לא יותר מדי אבל בכ"ז - באלבום

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח כמובן לתגובות. תודה :-)