יום שישי, 29 בנובמבר 2013

על ההר

לאחר הבוקר שהתחיל מוקדם, חזרנו לכמה דקות לחדר להתאפסות, ונפגשנו בלובי החביב לשיעור על אביזר שהבאנו, שהיה חשוב לנו ללילה הבא. אחרי השיעור הזה וקצת קפה, ואחרי דיון קצר שבו נכשלתי בלשכנע אותם להחליף את התוכנית ולנסוע לעצים העתיקים בעולם הנמצאים לא רחוק (יחסית) במקום לגלריה ולהר שתוכנן. פשוט "לא רחוק" משמעו שעתיים נוספות של נסיעה בכל כיוון..

אז יצאנו לגלריה שבעיר בישופ, עליה כתבתי ברשומה הראשונה. מעבר ליופי המרהיס של צילומי הטבע ששם, ומעבר לכמות המרשימה של צילומים כאלה, הגעתי לתובנה ההיא עליה סיפרתי, כך שהביקור הזה היה הפתעה נהדרת. טוב שלא דילגנו. אבל כמו שסיפרתי – אין לי משם תמונות, רק זכרונות ותובנות.

משם כיוונו מערבה, ולהלן הרשמים:

במעלה ההרים הגבוהים, על הכביש לכיוון אגם סברינה (30 ק"מ לכל כיוון) שבמפה הזו:

עוצרים באמצע העליה לצלם את העמק הצר היפה:

ממשיכים ועוצרים שוב, כי שומעים בברור שאון של מפל, שגם מרחוק נראה יפה ומרשים בגובהו:

לצד הכביש ענף או שורש יפה, שמושך את תשומת ליבי, וכמה פרחים יפים:

ממשיכים במעלה ומופתעים לראות את ראשוני עצי האספן מתחילים לקבל צבעי שלכת, כאמור - כבר בתחילת ספטמבר. אז עוצרים לסדרת צילומים – של העצים, הנוף, וכמה פרחים קטנים:

ממשיכים כלפי מעלה, לכיוון האגם. אבל מגלים שהנוף יפה, וגם יש כמה פרחים סביב, אבל האגם כמעט יבש. כלומר לא ניתן אפילו להתקרב למים שרחוקים מהסכר שלידו עצרנו. ובכ"ז, כמובן שמצלמים:

יורדים חזרה, ועוצרים לצילום במקום שהפלג הקטן הופך לבריכה נחמדה, שבה אפילו דגי שמך (טרוטה או פורל), ובסיבה כמה פרחים ובכלל – מראות יפים:

משם נסענו לכיוון המלון, להתארגנות לקראת הערב הארוך שציפה לנו.
יום נהדר, של הרבה חוויות, הרבה צילומים וכיף!

חג אורים שמח לכולנו, וסופ"ש מהנה!