יום רביעי, 13 בנובמבר 2013

יום עם אדם


כבר סיפרתי שאוקטובר היה חודש די מטורף מבחינתי. ובתוך כל האקשן היה לי גם ביקור כייפי של אדם חברי. תכננו על הביקור הזה די מזמן, והשאיפה הכללית היתה לנסוע יחד לאיזה טיול קצת יותר גדול מהרגיל. אבל הלחץ מהנסיעה לארץ, שובו של אביב ביום שאחרי והזמנה של חברים לאירוע שלא נעים היה להבריז ממנו שוב, גרמו לי להיות מארח פחות טוב ממה שרציתי, ולא להקדיש לו את הזמן שהייתי רוצה. טוב, אז יישאר משהו לביקור הבא.

אבל בכ"ז, מהתוכנית הגדולה לסופ"ש שלם יחד, נשארה לנו השבת. בכ"ז לא רע. מכיוון שאדם צלם רציני, חשבתי על בילו באחד האתרים של הסביבה היפה שלנו. חוף Leo Carrillo שבו הייתי כמה פעמים, נראה כמועמד ראוי. אז לשם כיוונו, תוך נסיעה מהנה באחד ממעברי ההרים היפים שבסביבה. הגענו לחוף לקחנו את המצלמה והתחלנו לשוטט בפינה המעניינת הזו ולצלם. הנה תמצית השלל:

הנוף החופי

ציפורים עסוקות בענייניהן

שלל כוכבי ים ושושנות מים

סרטנים על הסלעים

חבורת סרטני נזיר זעירים נאבקים על פיסת נדלן – קונכיה ריקה. מפריעים למי שמנסה לעבור לדירה החדשה, מתקשים להעריך את גודלה והתאמתה ובעיקר – מתקוטטים

כיתת ציור שהתמקמה, מציירים את הנוף השהמדריך מדלג ביניהם עם הערות והנחיות

ועוד אנשים בשלל עיסוקים – גולשים, מחטטים בין האבנים ומצלמים

וגם סברס בר אדום ויפה שצומח שם

משמיצינו את המקום, כיוונו עצמנו ל- Point Dume, עליו כתבתי לא מזמן שתי רשומות המתארות כמה נהניתי שם. נסענו בין הבתים היפים וקיווינו למצוא חניה. אבל לא היתה, ולפני 8 מקומות החניה שהיו שם, שתי מכוניות עמדו וחיכו שיתפנה. אז התייאשנו, וכיוונתי אותנו לדרך ההררית היפה שעל ה-Mulholland Drive, בדרך המתפתלת לכיוון ה- Rock Store.  כרגיל בסופ"ש היו של הרבה אופנוענים שעולים ויורדים בדרך המתפתלת, וגם למטה בחנות, מרוכזים. אז כמובן שצילמנו – מנקודת התצפית ולמטה בחנות/מסעדה המעניינת:

המשכנו לנקודה לאטרקציה הבאה הקרובה – החווה של אולפני פאראמונט. גם שם הייתי כבר, עם אורחים מכובדים אחרים. אבל זה לא מנע מלצלם שוב:

נעשינו רעבים, אז נזכרתי שיש מקום ליד הבית שלי שטרם יצא לי לבדוק, Wilde Flour שמו, ששם מגישים סנדביצ'ים מעניינים. אז נכנסנו, ממש בסמוך לשעת הסגירה. נהנינו מקפה טוב ומסנדביצ'ים באמת טעימים, וגם צילמתי לרגע שם, באור המתרכך של סוף היום:

סה"כ יום נהדר של יחד, של שיחות מהנות וצילום משותף.
מקווה שבפעם הבאה נוכל לטייל קצת יותר.

המשך שבוע מוצלח לכולנו
broken heart

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח כמובן לתגובות. תודה :-)