יום שלישי, 13 במרץ 2012

מגבות חיות

 
אנחנו לא מנוסים בנופש של כמה כוכבים. לרוב אנחנו מוצאים מוטלים סבירים ועוברים את רוב היום בשיטוטים תיירותיים. אבל באוניה זה שונה. השירות ברמה גבוהה ויש כמה ימים שאת רובם או כולם מבלים בשהייה באוניה. אז יש צוות שלם שדואג לנקיון וסידור החדרים לאורך היום.
ובכן, בערב הראשון, כשחזרנו לתא שלנו מארוחה מהנה בחדר האוכל, ציפה לנו חדר מסודר יפה לשינה. ועל פינת המיטה – הפתעה משעשעת: חיה מצחיקה ממגבות מקופלות. אז צחקנו על המחווה, ושמנו בצד כי היה חבל לקלקל.
טוב, חשבנו שזו הברקה של היום הראשון. אבל בערב השני שוב אותה הפתעה על פינת המיטה. אז הבנו שאולי זו מגמה, והתחלנו לצלם את הדוגמיות. וככה הם נראו במהלך הימים:
דינוזאור:
 
צפרדע:
 
חיה בלתי מזוהה (הצעות תתקבלנה בברכה):
 
כלב ים (בוגר וגור):
 
בערב שלפני האחרון נכנסנו לתא, אבל לא ראינו כלום מציץ אלינו מפינת המיטה. חשבנו שהעניין נגמר (אולי כל לא השארנו טיפ מיוחד על העניין), אבל חוץ מאיזו הפטרת אכזבה לא ממש התייחסנו. ופתאום גילינו אותו, את הקוף המדליק התלוי מתקרת השבכה:
 
ביום באחרון התקיימה סדנה ללימוד אומנות הקיפול הזו. אז הלכתי עם קרן. ממילא אין הרבה מה לעשות ביום שלם על הים (מלבד כמובן לקרוא ולהתבטל). בכניסה לאולם העמוס חילקו לכל אחד מגבת גדולה ומגבת קטנה. התפזרנו, והתחלנו לתרגל בהנחיית המדריכים. אז זה מה שתירגלנו:
תרגול ראשון – כלב ים (שבערב מצאנו גם על המיטה)
תרגול שני – כלבלב רובץ:
 
תרגול שלישי – פיל:
ובכלל:
ביציאה הציעו למכירה ספרי הדרכה למגוון גדול, אבל לא טרחתי לרכוש כזה. זה נחמד, רק לא מספיק לצדיק את הרכישה. אבל ברשת מצאתי כמה הדרכות, אז מי שרוצה להתנסות, מוזמן להציץ בקישור ובהמשכיו.

המשך שבוע נעים ומוצלח לכולכם, חברים!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח כמובן לתגובות. תודה :-)