יום רביעי, 21 במרץ 2012

סיבוב ב-LA

 
זוכרים את חנות הכובעים עליה סיפרתי, כשטיילתי עם גל ברחובות LA היותר יפים? טוב, אם לא, אז ברור שאפשר להיזכר. אבל אז סיפרתי שהחנות היתה רק רגע קצר בטיול אחה"צ נינוח בכמה מהשכונות היפות שגל מכיר, והיתה לי הזכות לקבל שם סיור מודרך, אחרי שאיתגרתי אותו בשאלה שעיקרה: "יש רחובות עם חיים אורבאניים ב-LA?"
התחלנו בסיבוב קצר ברחובות הפתלתלים והיפים על מורדות הגבעה שמתחת לשלט המפורסם של HOLLYWOOD. סביבה יפהפיה ונוף יפה. לא צילמתי שם הרבה, רק להצצה קצרה:
ירדנו למטה לרחוב Larchmont הססגוני, שם ממוקמת חנות הכובעים ההיא, יחד עם עוד חנויות רבות ובתי קפה. חנינו ברחוב סמוך (שם היתה חניה), וכבר שם התחלתי לצלם את החצרות העוטות עלי שלכת, חתולים חביבים ובתים ותיקים ונאים:
 
גם ברחוב עצמו צילמתי קצת:
 
היה נחמד לזהות בפעם הראשונה (ולא אחרונה) את הסימן המוכר של מספרות ותיקות, בדמות הגליל הצבעוני של כחול-אדום-לבן, מסורת של שנים עוד מהימים שבמספרות ביצעו עוד כמה פעולות גופניות כירורגיות יותר, כפי שלמדתי מנועה (לומדים דברים נחמדים פה בבלוגיה ☺):
 
אחרי סיבוב ברחוב, נעשינו רעבים. אז נכנסנו למסעדה יוונית חביבה. לא אכנס לפירוט התפריט, כי ממילא אני לא ממש זוכר אותו. אבל גם שם (איך לא) צילמתי:
 
משם המשכנו בנסיעת שיטוט בין בבתים היפהפיים של השכונה ההיא ב-LA, כשגם שם אני מצלם (כדי שאוכל לשתף כאן, וכדי שהמצלמה תזכיר לי איפה היינו באמצעות המיקום GPS שהיא שותלת לכל תמונה):
הדרך חזרה היתה דרך ההרים, בקטע מפורסם של Mulholland Highway שכיכב בלא מעט סרטים. בדרך עצרנו בכמה פינות – לצלם את הנוף היפה הנשקף של הואלי, את שכונת Beverley Park שכפי שהבנתי מגל נחשבת ליוקרטית ביותר בכל הסביבה, וגם את עצמנו ואת השקיעה (שכבר הספקתם לטעום ממנה):
 
סה"כ סיבוב נהדר, חברותא כייפית ויופי של דרך להעביר בכיף כמה שעות אחרונות של השנה, לקראת הנשיקה המסורתית של חצות 

המשך שבוע טוב, שקט ורגוע, חברים!

ובנושא נפרד, בהקשר לרשומה העצובה הקודמת לזיכרה של גיטה המקורית: ביתה של גיטה, תמי, הגיבה אצלי בעמוד התגובות השלישי. היא הודתה שם לכל המנחמים בכל הרשומות. אבל מכיוון שאני יודע שהסיכוי שתגיעו לתגובתה קטן, אני מפנה אתכם לשם. ושוב - יהי זכרה של גיטה המקורית והאהודה עד מאוד, ברוך!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח כמובן לתגובות. תודה :-)