יום ראשון, 16 באוגוסט 2009

ארוחת שישי

אתמול נשאלתי איך אני מסתדר לבד, בהיבט של אוכל וכד`. הזכרתי לה שאני אוהב ויודע לבשל, כך שאין לי בעיה עקרונית. קצת מבאס לבשל לבד לעצמך, אבל זה מה יש, לפחות לעוד כמה ימים.
אז לך, שמתעניינת, ולאישה בבית שאולי דואגת (הי מתוקה, מתגעגע וסופר כבר את הימים), מוקדשת רשומה זו, שעניינה ארוחת שישי.
הארוחה התחילה בסיבוב קניות קצר להשלמת חוסרים בבית. התותים הנפלאים והדובדבנים היו כ"כ טובים, שרציתי מהר עוד. אז חוץ מהם, קניתי גם תאנים, תירס, פטריות, אבוקדו, עגבניות, מלפפונים "ישראליים" (ותודה לקוסטקו שהביאם עד הלום), ועוד כמה שטויות ועניינים אחרים לא מעניינים.
ומעניין, בניגוד להרגלי, פשוט שכחתי שוקולד. אולי אני מפנים הרגלים בריאים?
ובכן, ככה נראו האטרקציות העיקריות:

כבר כשהגעתי, כמנה ראשונה מוקדמת, הכנתי שוב צלחת פירות מפוארת. את התאנים זללתי מיד, אבל השאר נראה כך:

אחרי מנוחה קלה, ניגשתי למשימה העיקרית – ארוחת הערב. בתוכנית היום – דג טונה צרוב במחבת וסלט מפואר ומושקע.
להלן עיקרי מרכיבי הסלט (אפשר לרשום וליישם בהנאה):
המרכיבים:
3 מלפפונים
2 עגבניות
2 שמפיניון טריות גדולות (כ-5 ס"מ קוטר)
חצי אבוקדו
חופן גרעיני חמנייה מקולפים וקלויים
כמות נדיבה של פסטה "צינורות" קרה, שהוכנה מראש
מלח + פלפל + שמן + לימון

ההכנה:
קוצצים דק, אבל לא דקיק את הפטריות, המלפפונים והעגבניות (כיף שיש סכינים איכותיות)
חותכים באבוקדו קווים שתי וערב בתוך הקליפה, ומוציאים עם כף
מוסיפים את כל השאר, מערבבים ומניחים לכמה דקות להכנת המנה הבאה.
פלח טונה צרוב – אין יותר מדי פרטי הכנה, מחממים את המחבת, צורבים עליה מכל הצדדים את הנתח. אני צורב יותר, כי אני מעדיף מידיום-וול, אבל כל אחד וטעמו.

מסדרים על הצלחת ומגישים לעצמי, עם מים קרים


וחוצמזה, אשמח אם תענו לסקרים שמימין, אם טרם הספקתם 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח כמובן לתגובות. תודה :-)