יום שבת, 10 באפריל 2010

סיכום שבוע 14 – מגוון

השבוע של החג איפשר קצת יותר זמן משפחתי, שנוצל לטיולים ובילויים, למנוחה נדרשת ולהרגעת הרוחות שסערו כמה ימים קודם. הארכת הסופ"ש ביומיים נוספים הגיעה בדיוק במקום, ונוצל היטב. אז להלן הסיכום הרגיל:
משפחה וחברים:
את הבן בקושי ראינו השבוע. הוא עסוק בלהרוויח קצת כדי לאפשר לעצמו את מה שהוא רוצה, ולשלם על דוחות התנועה שהוא צבר, בדרך ללמוד בדרך הקשה שכדאי לציית לחוקי החנייה.
את תחילת השבוע ניצלנו לטיול עם חברים לשמורת הפרגים (עליו סיפרתי), לעיירה מקומית יפה סשם סאן לואיס אוביספו (דיווח בקרוב), קצת סידורים, טיול הררי נוסף לגבעות (גם עליו סיפרתי), וכאמור מנוחה וקריאה.
עבודה
השבוע היה ממוקד בהכנות והתנעה של פעילות של 5S. המשמעות של ה- 5S זו תוכנית של סדר, נקיון ואירגון בסביבת העבודה, ומהווה שלב בסיסי וחשוב ביישום של מצויינות תפעולית. וביום שישי החלה הפעילות בהתנעה רוחבית בכל המפעל, כשנעצרה כל הפעילות השיגרתית והזמן הוקדש לביצוע לקידום מרוכז של התוכנית. ההצלחה ניכרת, הרוח שנשבה בקרב כל העובדים היתה חיובית מאד.
בבלוגיה:
ימי החופשה נוצלו גם לקידום התחביב המשמעותי הזה שפה בבלוגיה. רשומה שהעליתי לקראת סוף השבוע הקודם בנושא הדיון הדיון הנסוב בקליפורניה על הפיכתה של המריחואנה לחוקית בקליפורניה, זכתה לקידום שעורר דיון סוער. והדיון הוביל אותי לרשומת המשך לא מתוכננת בנושא המריחואנה לשימוש רפואי, שכללה סרט חשוב שהציג אברי גלעד בנושא. אז אלו הרשומות השבוע:
פריחת הפרג – רשמים מצולמים ממשטחי הפרגים הכתומים של קליפורניה
מריחואנה רפואית – כבר ציינתי
בכל זאת ירוק – עדכון מצולם מהגבעות הירוקות שליד הבית
ובענייני ספרים
שוב, עדיין עם הסיפור מרתק על האיש מיוחד שניצח את הסרטן שתקף אותו בגיל צעיר. בתקווה לסיים בקרוב.

מחר יוצאים לטיול נוסף, ואולי גם ביום ראשון. מניח שעדכון יגיע בהמשך.
השבוע הזה שאחרי הפסח תמיד לא קל לי, עם יום השואה. פה כמובן זה ניכר הרבה פחות (אם בכלל), אבל אצלי בראש זה נמצא תמיד. ובכ"ז, שבוע חיובי לכולם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח כמובן לתגובות. תודה :-)