יום שבת, 24 באפריל 2010

סיכום שבוע 16 – מנוחה

כללי
השבוע היה אינטנסיבי למדי, כמו השבוע הקודם (כמה טוב שיש סיכום כי ככה אני נזכר במה שהיה). ומכיוון שהקודם היה עמוס, בסופ"ש לא  היה לי חשק וכח לפעילויות מיוחדות בסופ"ש. ומכיוון שאשתי נסעה לסופ"ש לבלות עם חברים, הבן עבד, והבת היתה עייפה מבילוי אינטנסיבי שכלל גם הופעה של טיילור סוויפט, וגם לה לא היו יותר מדי אנרגיות, אז בילינו את הסופ"ש במנוחה יחסית. זה השתלב היטב עם האווירה העגמומית של יום הזיכרון.
אז את רוב הסופ"ש בילינו בבית. הזדמנות לעקוב קצת אחר תחילת עונת הפליי-אוף של ה-NBA, לקרוא יותר, לבדוק מה חדש ומה פוספס בבלוגיה ולכתוב.
אז להלן הסיכום בפרטים, לפי הנושאים השיגרתיים:
משפחה וחברים:
כפי שסיפרתי, ביום ה` שעבר הבת בילתה עם חברה בהופעה שממנה חזרה מרוגשת וטעונת אנרגיה, מה שמילא את הבית בצלילים של הזמרת האמורה, והעסיק אותה לא מעט בפייסבוק לחלוק את חוויותיה עם עולמה החברתי. חוצמזה, היא התעקשה להישאר ערה כדי לעמוד בצפירה של 11 בבוקר, שיוצאת אצלינו ב-1:00 בלילה. יפה.
הבן המשיך להיות עסוק בלחסוך קצת כסף, כדי שיהיה לו לבזבז בביקור הבא של חבר אהוב מהארץ, מתישהו ביוני.
ביום שני הוזמנו לחברים פה, יחד עם עוד כמה זוגות לחגיגת מנגל וציון משותף של יום העצמאות. נחמד ומוזר, כי זה כאן וזה אחרת.
עבודה
עוד שבוע אינטנסיבי למדי, שנועד לדחוף באינטנסיביות פעילות בכמה מישורים. תוצאות מתחילות לזרום, וגם השינוי התרבותי שמתבטא באופן חשיבה שונה ניכר בכמה מוקדים בחברה. וזה השינוי והשיפור העיקרי, והמנוע לתוצאות עתידיות.
בבלוגיה:
כאמור, הפנאי בסופ"ש האחרון איפשר לי פרץ יצירתי שהוליד לא מעט רשומות, ועוד יותר רשומות בקנה. אז גם ההמשך צפוי להיות פורה למדי מבחינתי. אני מתאפק לפעמים לא להעמיס עליכם הקוראים יותר מרשומה ליום. רק שלעיתים קשה להתאפק מללחוץ על ה-"פרסום".
אז מה כן העליתי:
הרהורים ליום הזיכרון 2010 - סיכום רשומה פסימית למדי בהתייחסות לתקופת המועדים שאחרי הפסח, והתחושות השונות שמתעוררות בה. רשומה שעוררה לא מעט ביקורת עלי, כמי שחי רחוק.
תמונות – מדריך קצר הנוגע לשיטה שלי להעלאת תמונות + סקר לצורך בירור הדרך המועדפת עליכם לעניין. נראה שאני צריך להקל על הרשומות כך שתתאפשר טעינה מהירה יותר. ואפילו קיבלתי בחירת העורך לרשומה :-)
It`s not about the bike – המלצה על הספר של לאנס ארמסטרונג ומלחמתו ונצחונו המפורסם על מחלת הסרטן. המלצה שהינה הרבה יותר מהמלצה, מבחינתי.
וכאמור, יש עוד בקנה, כך שבטח בימים הקרובים תקבלו עדכונים.
בנוסף, חיממה את ליבי רשומה של ידידי מכאן, שמואל אייל, שבחיוך קיטר שאני מוציא לכם את העיניים בצילומים מרנינים ומעוררי תאוות נדודים וטיולים. שכך תיראינה כל ההשמצות שאדה בחיי. תודה שמואל!
ובענייני ספרים
התחלתי את "אפשרות של אי" של מישל וולבק. נראה שהסופר הזה מיזנטרופ אמיתי, אבל איכשהו הספר מושך לקריאה. הוא מצליף די חזק על פרצופה של האנושות, וזה לא בהכרח רע.
ועוד
שני אתרים חדשים התגלו לי, שכיף לי לשתף אתכם בהם:
דורבנות – אתר מרשים ומשעשע למילים סלנגיות חדשות. כיף של אתר שכבר עשיתי עליו מנוי, שמשחרר לי לרידר כל יום צרור מילים משעשעות שמומצאות ע"י הקהל הרחב והנאמן של האתר. כיף של מקום. להלן כמה דוגמאות מהפנינים:
·         לפטומן – אחד שלא זז בלי הלפטופ
·         מועמדים להדחה – הכלים המלוכלכים בכיור
·         חוֹלִידֵיי – יום חופש במסווה של יום מחלה
·         ותיקן – בית אבות / דיור מוגן
אתר הצילומים של Ian – הבחור הצעיר עובד במפעל בו אני מייעץ. הוא גילה לי על קיומו של האתר שלו והזמין אותי לבוא. משהבין שיה לי בלוג, ביקש שאפרסם אותו. לא הייתי טורח אם לא הייתי נהנה מהתמונות, אבל התמונות יפות מאוד, אז בשמחה אני מזמין אתכם לבקר אצלו.

וכרגיל, אין עדיין תוכניות סדורות וסגורות לסופ"ש הנוכחי. נראה מה יהיה מצב העייפות, אבל בטוח שלא נוותר על קצת חוץ.
שבת שלום, וסופ"ש נעים ומוצלח לכולם



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח כמובן לתגובות. תודה :-)