יום שלישי, 6 באפריל 2010

פריחת הפרג

מי שעוקב אחר הבלוג הזה שלי, כבר יודע שאני מחפש באדיקות אחר הריחת פרחי השדה באיזור. משהו שייתן נחמה כעל המרבדים הצבעונים היפים שהבלוגיה מלאה בהם, שמזכירים את נופי הילדות ושיריה.
צמחייה מקומית מעניינת דווקא יש בשפע. שיחים פורחים, עצים עבותים ומרשימים. רק מהפרחים לא מצאתי הרבה מדי. רובם קטנטנים למדי, מלבד פרג קליפורניה הכתום היפהפה, שמופיע בהמוניו בצידי הדרכים ועל הגבעות בעונה זו.
הבחנתי בו לראשונה לפני שנתיים באחד מטיולי באיזור. צילמתי מקרוב והעליתי לפה רשמים. מאז הקדשתי לו לא מעט תשומת לב, וגם פה הוא זכה לבמה מכובדת בלא מעט רשומות (כאן וגם כאן לדוגמה).
אז כששמעתי שיש פה שמורה, לא רחוק מאוד, בשולי הדבר מוהאבי, שבה בעונה הזו הפ פורחים בהמוניהם, לא היה לי היסוס לרגע. ידעתי שניסע לשם.
אז באמת, ביום שבת תיאמנו עם חברים, ונסענו יחד ליום טיול באיזור הזה שבקצה המדבר, שבעונה הזו דווקא ירוק ויפה. אז לפני התמונות, בקצרה: ראינו מרבדים כתומים יפהפיים, נופים הרריים מרתקים, פרחי שדה נוספים, אחלנו סמסעדת דרכים אותנטית (מעוז מפגש של אופנוענים מסוקסים ובנות לוויתם), ובכלל - יופי של יום. ועכשיו לחומר האמיתי:
תמונות פריחה מליד הבית של החברים + ההונדה מנהדרת שלנו
בדרך
מרבדי כתום, מקרוב ומרחוק, ובשלל תמונות
עוד פרחים: תורמוסים, מקור חסידה, ועוד כמה.
ואם מישהו מאד מתעניין, יש לי גם את השמות שלהם
תמונות ממסעדת הדרכים המצויינת ומלאת אווירת טיולים
ותמונות נוף מרהיבות מהדרך חזרה
ועוד פרחים, כולל מקור חסידה ענק (אולי 10 ס"מ) שנראה בדרך על אי תנועה
אני יודע שאני ממש מגזים עם התמונות. רק שממש קשה לי להתאפק ולסנן :-)
אבל אם יש מישהו שבכ"ז רוצה עוד, אז יש עוד הרבה באלבום

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח כמובן לתגובות. תודה :-)