יום ראשון, 16 במאי 2010

סיכום שבוע(ים) 18-19 – הרבה

עדכון מצולם מעץ השזיפים המתפתח
כללי
בסופ"ש שלפני שבועיים נסענו לבילוי סופ"ש נטול ילדים באיזור המזרחי יותר של קליפורניה. הטיול הזה, רווי הרשמים, העסיק אותי לא מעט בריכוז התמונות והדיווח. השבוע הקודם עצמו היה נטול פסגות מיוחדות ועניינים ששווה לספר עליהם, אז ויתרתי לכם ולי על הדיווח של השבוע הקודם. בינתיים הצטברו החוויות, האירועים, ושאר עניינים, אז ראוי שאעצור את השיגרה להתבוננות, וגם לספר לכם קצת על מה שקורה.
אז להלן הסיכום לפי הנושאים השיגרתיים:
משפחה:
רכבת האירועים ממשיכה לנוע בעליות חדות ומורדות מהירים. משבר מתמשך עם הבן, שהגיע לשיאו בהתפרצות חסרת תקדים שלו רק לפני כשבוע וחצי, הביאה לדום שתיקה מעיק. לא ברור איך זה יסתיים, אבל ברור שלא יכול להמשיך באותו האופן.
והיום קיבלתי בשורה לא משמחת – האבא שלי התישב לא טוב על כיסא מתקפל, נפל ושבר את מפרק הירך. לא בלתי הפיך בגילו הלא מאד קשיש, אבל מצריך תעצומות ונכונות להתמודד. ובזה הוא אף פעם לא הצטיין. מקווה שיעבור לו בשלום הניתוח, והוא יתגבר על נטייתו התלותית ויצא מהעניין תקין איכשהו.
חוצמזה (מרקיז) הכל בסדר..
חברים:
חבר מהארץ זקוק לעזרה מקצועית ממני. אבל בעוונותי, אני לא מצליח להתרכז ולספק את הסחורה. זה לא עניין טכני פשוט, אלא מצריך הרבה חשיבה והתגייסות, ולא מצליח לי. מקווה שבימים הקרובים אצליח לאסוף מספיק ריכוז למשימה הלא פשוטה.
עבודה
השבועיים היו מלאי עניין. הצליח לנו יפה לכבור מבדק של לקוח חשוב, וזה בהחלט הישג אסטרטגי לא מבוטל. ישנם גם כמה הישגים יפים הנוגעים בהטמעת שיטות ועקרונות עבודה, שיש בהם פוטנציאל נאה.
בין לבין, יש התמודדות רגילה עם התנגדויות, קשיים אישיים, ולכן בוצעו כמה שינויים ארגוניים השבוע, שכולנו תקווה שישאו פירות מהירים.
חוצמזה, פגישה עם לקוח פוטנציאלי התחילה טוב, ויש סיכוי להנביט ממנה פרוייקט נוסף, כשזה ייכנס לשלבי הסיום שלו. מעודד!
בבלוגיה:
אם בשבוע הקודם שפכתי עליכם מאות תמונות במקבץ רשומות צפוף, השבוע הורדתי קצת את הקצב, מנסה יותר להשלים פערי קריאה. גם חגגתי שנתיים כאן, אבל זה, כאמור, היה ברשומה עצמאית נוספת. אז להלן ריכוז החדשות האחרונות, למי שפיספס (ולעצמי):
בשבוע הקודם:
ריברסייד – על העיר היפה, שהפתיעה לטובה (כי לא היו ציפיות), בה אורגן הפסטיבל המכוניות הגדול.
מכוניות עתיקות – רשמים עם הרבה צילומים. במוקד – המכוניות היותר עתיקות
בלוגולדת – רשומת חגיגה ליומולדת של הבלוג. סיכום מקוצר של שנתיים פעילות פה
מכוניות עתיקות קצת פחות – אוסף תמונות מהדגמים של שנות ה-50 וה-60
ליום הרשומה – העלאה מחדש של הרשומה על "היהודי ללא מנוחה" שהייתי
עוד מכוניות – רשומה בהתמקדות על מכוניות משנות ה-70
משאיות אופנועים ואחרים – רשומת סיכום שמביאה אליכם את החריגים, השונים, המשאיות והאופנועים מהאירוע
בשבוע האחרון:
פארק ג`ושוע – רשמים מהיום השני של הסופ"ש, ממראות המדבר הפורח שבפארק הלאומי המפורסם
באג 2010 – על אירוע מסעיר שעבר על הבוקסה בניו-יורק, וכמה הגיגים בעקבותיו
כבר פחות ירוק – עוד רשמים מהנוף שליד הבית ההולך ומצהיב
הוליווד בסכנה – פרשת הצלתו של ההר המפורסם משיני כרישי הנדלן
ובענייני ספרים
קצת תקוע עם "אפשרות של אי" של מישל וולבק. התחיל טוב, אבל נגרר לי, כשהעלילה נסחפת למחוזות היותר הזויים. התלבטתי אם לנטוש, אבל כנראה אסיים. מבטיח עדכון
ועוד
הנסיעות הארוכות (מדי) לעבודה וחזרה, מנביטות רעיונות ומחשבות להרבה רשומות. אם פעם נהגתי כמו השיר של אריאל זילבר "חושב על זה ואח"כ שוכח", הרי שהיום אני לפחות רושם את הנושאים ברשימת המתנה. חבל רק שהמוזה לפעמים נוטשת, וחוץ מכותרת ורעיון לנושא, לא מצליח לנבוט כלום מהגרעין המבטיח.

שבוע טוב, וחג שמח לכולם



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח כמובן לתגובות. תודה :-)