יום שבת, 22 במאי 2010

צילומי נוף

ביום חמישי נדרשתי להגיע הביתה מוקדם קצת יותר. הבת קיבלה משימה בבי"ס בקורס צילום, לצלם סדרת תמונות ולהרכיב פנורמה. זה נהדר, כי נופים לא חסרים באיזור, ויציאה לסדרה שכזו תמיד כייפית.
כשעמדנו לצאת גילינו שהסוללה ריקה. אני שהשתמשתי במצלמה אחרון (בצילומים מהמפל) לא הקפדתי להטעין בגמר השימוש. מזל שטעינה קצרה יחסית של כרבע שעה הספיקה. אבל ליתר ביטחון (וכדי שאני לא אשתעמם לגמרי), לקחנו גם את הקומפקטית.
הכיוון היה להרי סנטה מוניקה, לדרך צדדית ומפותלת שעולה עד לנקודת תצפית שממנה רואים את החוף מצד אחד, ואת הואלי (המפורסם) מהצד השני.
בדרך עצרנו לכמה צילומים שאח"כ חוברו לפנורמה הנדרשת. אז להלן אוסף תמונות מהנוף ומהצלמת:
בינתיים, אני צילמתי גם כמה פרחים יפים שנגלו בעצירות:
וכמה בתים, שחלקם מדהימים ממש (ייתכן שהם של מפורסמים, כי רובם עולים מיליונים רבים), וממוקמים למול הנוף המשגע:
בדרך ראינו חבורת רוכבי אופנועים, קבוצת רוכבי אופניים, ועוד אנשים שפשוט נהנים לטייל בנוף, אבל אותם לא צילמתי בתשומת לב. רק הנהנתי לעצמי בהערכה על החברה ע האופניים שמטפסים את העליות האלה.
בדרך חזרה, נתתי לבת לנהוג. ואני ישבתי דרוך להגיב, כי הכביש צר מאוד, ומפותל באופן קיצוני ממש. ככה זה נראה  - הבת נוהגת והדרך במפה:
בירידה, קלטתי באחד הפיתולים שכנראה עלינו על נחש שהימר על חייו ועלה על הכביש. עצרנו לא רחוק וחזרנו לראות אם זה היה אמיתי. בתחילה לא מצאנו אותו, אבל אח"כ קלטנו שהוא הצליח לרדת מהכביש. הוא נראה שלם למדי, רק שנראה כאילו הוא נושך את עצמו. ולא, זה כנראה לא נחש ארסי. המסכן כנראה נפגע בראש, כי ניסינו לעזור לו, אבל ראשו היה קצת מעוות, למרות שבמפתיע לא היה מעוך. כאב הלב עליו קצת, והמשכנו, לא לפני שצילמתי אותו: