יום ראשון, 23 במאי 2010

סיכום שבוע 20 – עדיין אינטנסיבי


 
עוד תמונת נוף מהרי הסביבה
כללי
השבוע הזה של החג אופיין גם הוא בפעלתנות לא מבוטלת – במציאות וגם כאן בבלוגיה. אז להלן הסיכום לפי הנושאים השיגרתיים:
משפחה וחברים:
בתחילת שבוע האבא שלי עבר בהצלחה ניתוח השתלת מפרק ירך. סה"כ הדברים נראים טוב מבחינתו, אבל נדנדת המצברוח שלו לא מעודדת. יש ימים שנשמעת אופטימיות, ובאחרים הוא מדוכדך. אנחנו מכאן מנסים לעודד.
עם הבן טרם מצאנו את הנתיב ליישוב המשבר, כך שהשתיקה הרועמת ששורה בינינו טרם התפוגגה. לא ברור לי מה ואיך הפתרון לעניין, אבל ברור שזה מטריד. לא פשוט גיל ההתבגרות, גם בשלביו המאוחרים יותר..
בערב החג לא נסעתי לעבודה, כי היה לנו מפגש חשוב עם צוות בי"ס, בנוגע להתקדמות של הבת בעיקר, והדרכים להמשיך ולסייע לה להתמודד עם הקשיים המובנים. היה מעודד להתרשם ממידת ההשתלבות שלה, ומהיחס החם שהיא מצליחה לגייס מהצוות. יפה לראות שהקסם שלה עובד בשבילה גם כאן, בשפה שאינה שולטת בה עדיין. ועל הדרך גם הבנו שמצבו של הבן טוב מחששותינו לגביו.
התוכניות לחג כללו מפגש עם חברים מעיר רחוקה יחסית. אבל אילוצי בי"ס, ושעות שינו וביטלו את האירוע. אז בילינו את הערב עם חברים אחרים שקרובים הרבה יותר. היה ערב מאד נחמד (אבל קשה אח"כ לקום בבוקר).
עבודה
שוב שבוע פורה, שבסיומו הכנסנו לעבודה כמה שיטות וכלים ניהוליים שייקלו על התפקוד והביצועים. גם התבשמנו מתוצאות הבמדק של שבוע קודם, שהסתכנמו בציון הגבוה של 98.1 והובילו כבר להזמנות.
ובנוסף, הקשר עם הלקוח הפוטנציאלי מתקדם, ואני נפגש איתם לפגישת היכרות רשמית, הצגת הנושא ובחינה משותפת של אופציות ההתקדמות. מעודד!
בבלוגיה:
השבוע שהתחיל רגיל, עם דיווח מצולם על חוויות מהסופ"ש, קיבל תפנית עצובה וכואבת בדמותה של הודעה בבלוג של חיה, שבה הודיע בנה שחף על פטירתה ביום רביעי. האירוע גרם לטלטלה רגשית גם אצלי וגם בקרב רבים פה, כי דמותה החיובית ומלאת הקסם השפיעה על רבים.
ובכ"ז, לפני העניים, בהקשר שלו ואחריו, העליתי לכאן כמה רשומות. מקווה שהיבול הרב שלי, לא מעיק יותר מדי. להט הכתיבה והשיתוף מקשה עלי לרסנו. אז זה מה שהיה:
  • שבועות – רשומה נוספת בהסדרה של "החגים שלי" בה בחנתי את ההיבטים הערכיים של חג הביכורים והדרך האפשרית של החילוניים החגים להתחבר אליו
  • הגן העולמי – רשמים מצולמים מפינת חמד מקומית שגילינו במפתיע
  • המפל השכונתי – טיול בפינת טבע מקומית קסומה
  • החיים זה לא הכל... – רשומת פרידה מחיה ז"ל. היה קשה להוציא את המילים, אבל קשה עוד יותר להחשות
  • צילומי נוף  - סיבוב צילום עם הבת בהרי הסביבה המוריקים להכנת פנורמות לבי"ס
מעניין, רשימת הנושאים שהייתי רוצה לכתוב עליהם מתארכת מיום ליום. אני מתקשה לעקוב עם הביצוע אחר הרצון והשאיפות. ועדיין, בכל שבוע אין לי מושג על מה אכתוב בפועל. להתבונן ברשימת הנושאים המזמינים זה כמו לעמוד מול הויטרינה של קונדיטוריה, ולהתקשות לבחור בעוגה הנחשקת ביותר. בקיצור – צרות של עשירים :-).
ובענייני ספרים
סיימתי את אפשרות של אי. מה שהתחיל בהנאה הסתיים בקושי. ובכ"ז, היה שווה. נראה שבקרוב אכתוב עליו סקירה. התחלתי את "אסטרטגיית האוקיינוס הכחול" שזה ספר ניהול. ההתחלה מבטיחה.
ועוד
מתכנן את הביקור בארץ. מסתמן לתחילת אוגוסט.  

שבוע טוב, ושלא נדע עוד צער

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח כמובן לתגובות. תודה :-)