יום שישי, 15 בינואר 2010

אז מה היה השבוע - 2

נראה לי רעיון לא רע לסכם לעצמי את השבוע, לצייi את האירועים החשובים, להתענג על כמה תמונות, ולשתף בכיף.
אז מכיוון שהרעיון עולה בשבוע השני של השנה בעצם, נראה הגיוני לציין מה היה בראשון, ולו בקצרה.
שבוע שעבר התחיל בסופ"ש הארוך של השנה החדשה, שבו לקחנו את הבן לטיול של כמה שעות לסולוונג, להתענג שוב על יופיה של העיירה. היה נחמד לבלות יחד בסופ"ש ההוא עם הבן ששב מהארץ רק כמה ימים קודם. גם בילינו יחד כמה שעות באולפני יוניברסל, מנצלים את היום האחרון של כרטיס הכניסה לאולפנים שהיו עמוסים יותר מהרגיל. יש טונות של תמונות, ואולי הגיע הזמן לספר שוב על המקום.
השבוע עצמו היה בסימן התארגנות לפרוייקט שבו החלתי השבוע.
והשבוע:
נתחיל עם הסופ"ש הקודם – יצאנו לטיול חביב בהרי הסביבה בחיפוש אחר השלג. לא היינו בטוחים שנמצא, אבל איכשהו החיפוש הביא אותנו להר די גבוה, כמעט-3 ק"מ, שבראשו מצאנו לא מעט שלג לאפשר לצאצאים ולכלבה להשתובב בהנאה.
להלן כמה רשמים מצולמים:

ביום ב`, התחלתי פרוייקט חדש ומעניין. וזה עיקר החדשות. ישנה התרגשות רבה בהתחלה שכזו, והאנרגיות גבוהות. אני מניח שאספר עליו יותר בהמשך.
הפרוייקט מחייב אותי לנסיעה של כ-85 ק"מ לכל כיוון, מה שמחייב אותי לקום מוקדם. ומשמח שאני מצליח גם לישון מוקדם ולא להיות עייף מדי.
הנסיעה גם מאפשרת שיחות טלפון לארץ בנינוחות. היום שוחחתי עם האח שלי, כשברקע שני הצאצאים משתוללים בהנאה, כשהאח מנסה לשמור שזה לא יגמר בבכי. חבל שלא הקלטתי, כי זה היה די סוריאליסטי. משהו בסגנון: "עדי, לא לדחוף לו את הכדור לפה...  הם משתוללים סביבי.."
ואחרי עוד כמה משפטים: "לא למשוך לו ברגל, זה מסוכן! ותיזהר עם המקל, כמעט הוצאת לו עין.." וכל הלאה, רצף של אזהרות מאהבה מוגזמת ופראית מהסוג הזה.
יש גם זמן להאזין לרדיו ולהתעדכן באקטואליה אמריקאית ועולמית. היה עצוב לעקוב אחר הזוועה בהאיטי, האי היפה ומוכה הגורל.
גם הספקתי להיזכר בסיפור מהעבר על רוני בלטה, ובסיפור נוסף על היופי, ולכתוב עליהם כאן. גם כתבתי המלצה על השחיין – ספר קשה מכמיר לב וטוב, ואפילו רשומה נוספת (ולא אחרונה) בסדרה על סדונה.
השבוע התחלנו לחפש רכב נוסף, כי פתאום נדרשים שלושה. עדיין לא סגורים על מה ועל האיך, אבל תוך כמה ימים גם זה ייסגר.
אז זהו, לא מעט לשבוע. מעניין אם ימשיך להיות כיף לספר מה היה. בינתיים זה מרגיש לי קצת כמו רשימת מכולת, אבל היה נחמד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח כמובן לתגובות. תודה :-)