יום ראשון, 31 בינואר 2010

סיכום שבוע 4 - חילופי זוגות


כן, אני יודע שהשבוע הקודם הסתיים עבור רובכם כאן כבר די מזמן. רק שאצלי הוא הסתיים למעשה רק לפני כחצי שעה. וזה לא רק בגלל 10 השעות שאני מאחר אחריכם ומזה שהסופ"ש הוא בדיליי של יום.
אז למרות האיחור, הנה הסיכום השבועי:
בסופ"ש הקודם היינו עסוקים עדיין בחיפוש דיל ראוי וטוב לרכב. אז דילגנו בין סוכנויות הרכב, משווים הצעות ומפרטים, מתמקחים על מחירים, וסוגרים בסוף על דיל נפלא. כמה חבל שלא הצלחנו בסוף לממש אותו, כי למרות שהקרדיט שלי טוב, הוא רק בן שנה וחצי בערך, ולא אושר לנו מימון נדרש. אז מבחינתנו החיפוש טרם הסתיים. כמה טוב שקיבלנו בהשאלה רכב לחודש שלם, כך שנוכל להמשיך ולנסות לנצח את המערכת.
במוצ"ש הקודם הוזמנו למסיבה. איכשהו, אני לא מצאתי את עצמי שם כ"כ. אז אמרתי לאישה יפה שלום (היא מצאה כמה חברה לצחוק איתם, אבל זה היה בפינת העישון, וממש לא התחשק לי לספוג מנות ניקוטין פאסיביות. אז חזרתי הביתה מוקדם. 
ביום שני בערב, אחרי יום עבודה די אינטנסיבי בפרוייקט קטן באיזור, בהחלטה חפוזה, הוחלט על חילופי זוגות. חברה שלנו יצאה בעשר בלילה לכיווננו, ואני ארזתי תיק לכמה ימים, מתוך כוונה לבלות את הימים הקרובים בבית שלהם, יחד עם החבר – בעלה. זה גם יעיל יותר עבורי, כי זה מקצר לי בחצי את הנסיעות לעבודה.
אז מתוכנית של שני לילות, זה התארך לשלושה, כשהנשים מבלות יחד, ואנחנו הגברים מבלים לא רע בכל ערב כשאני חוזר מהעבודה. ביום שישי בבוקר אספתי את החפצים, נפרדנו, ונסעתי למפעל, מתכנן לחזור הביתה אח"כ. רק שבצהריים קיבלתי תוכנית מעודכנת – הבת נשארת לישון אצל חברה, והאישה והבן חוברים לחברה בדרכה חזרה הביתה, לבילוי המשך בשישי-שבת.
היה כרגיל נחמד בהמשך, וחזרנו רק היום הביתה, לקפיצות שמחה מוטרפות של שישי, שלא ראתה אותי כבר כמה ימים והשתגעה מגעגועים.
בין לבין, היה נחמד לקבל מסר מפתיע בפייסבוק (שמשמש ככלי חביב לחיבור חברים ותיקים) – חברה מקסימה שמאוד אהבתי מימי גן חובה וכיתות א-ד איתרה אותי. מסתבר שהיא גרה כיום בשיקגו, ועברה לא מעט בשנים שעברו מאז התפצלו דרכינו. היה כיף להעלות חוויות מהימים ההם, לשוחח על המורים של אז וחברי הכיתה שאיתם היינו בקשר או שאיכשהו יצא לנו להיפגש. ככה עברה השיחה הארוכה בכיף, ואני משוכנע שנשתמע בהמשך בקרוב.
בבלוגיה כאן בקושי יצא לי להיות. אמנם הספקתי ביום שני להעלות רשומה על לימונים מתוקים, ומפגש אנושי חביב, וגם הצלחתי לענות לתגובות ולבקר פה ושם באופן די מקרי בכמה רשומות משלכם, אבל הפער הלך וגדל. מקווה להשלים קצת מחר. טוב, לפחות הצלחתי לקרוא בספר קצת יותר מהרגיל לאחרונה. כיף שהזכיר לי כמה היה חסר לי.
גם פספסתי לראשונה את המדור השבועי שלי בפורום ספרים – "היבטים בספרות" שמוקדש בכל שבוע לנושא אחר. טוב, אשתדל לא לפספס שוב, ואבקש סליחה מהמשתתפים הקבועים שם.
שבוע נעים לכולנו


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח כמובן לתגובות. תודה :-)