יום שישי, 8 בינואר 2010

תופסים את השקיעה

בסיום המסלול הלא קצר סביב צמד הגבעות המרשימות במסלול של "גבעת בית המשפט" כבר היתה שעה די מאוחרת – אחרי 3 אחה"צ. עדיין היה מספיק זמן עד השקיעה, אז עצרנו בגלריה די מקושקשת על הדרך, שהציגה אומנות אינדיאנית מקומית, מיני קישוטים ופריטי אמריקנה, ובליל שלם של דברים נוספים. בין הפריטים: פיסות עצים מאובנים, גולגלות בקר, חותמות צריבה לבקר, שלטים בכל הגדלים והסוגים, פסלוני קרמיקה מגוונים, יחידות אח מחרס, שרשרות פלפלי צ`ילי, ובפנים עוד מגוון ענק של תכשיטים, חולצותף מפות וכיו"ב.
ומכיוון שמהכביש זה היה נראה אטרקטיבי מספיק, ומכיוון שבחג המולד לא ציפינו להרבה מקומות חלופיים פתוחים, נכנסנו להתרשמות קצרה. אז קבלו גם אתם טעימה מהמקום:

משמיצינו (די מהר) את המקום, נסענו שוב לאזור נמל התעופה לצפיה בשקיעה הנחשבת. מכיוון שהגענו מוקדם מספיק, היה לנו עוד זמן לסיבוב רגלי צנוע בנקודת תצפית מעניינת (שיש גם בה, לטענת מומחי הרוחניות, מערבולות אנרגיה), שליד המסלול שאותו עשיתי ביום הקודם.
עלינו על הסלע לנקודת התצפית המדהימה, ואחרי צרור תמונות התפנינו לנוח על הסלע החמים, מביטים בשמים הכחולים ובנוף:

בינתיים, הזמן עבר והשמש נטתה לשקוע. אז ירדנו מגוש הסלע האדום והחמים, ונסענו לנקודת התצפית להתבונן בשקיעה. וגם משם צילמנו לא מעט, יחד עם עוד עשרות שהגיעו לשם לצורך העניין היפה הזה, גם הם מצויידים במגוון מצלמות ועזרים:
השמש השוקעת קוצבת את הזמן האפשרי לצפות בה, וכשהצללים התארכו והאופק האדים, נסענו להצצה אחרונה בנקודת התצפית התחתונה שליד כניסייה מקומית, פינה שזיהינו עוד בערב הראשון. ובאור המקליש עוד הצלחנו לתפוס כמה מראות יפים וצילומים אחרונים של ערב, כי פשוט היה קשה לשבוע מהיופי של המקום (שאני מעתיר עליכם בהגזמה אופיינית):

ומשם למלון, למנוחה ושחרור רגליים מיום אינטנסיבי למדי.