יום שבת, 23 בינואר 2010

אז מה היה השבוע - 3

נראה איך רשימת המכולת של השבוע.

סופ"ש הקודם היה באווירה נינוחה של מינימום פעילות. נראה שהעייפות ביקשה שנתחשב בה. אז ביום שבת הבן נאלץ לנסוע ךבי"ס לעבודות שירות כעונש על משהו משמעתי. רעיון יפה. אנחנו יצאנו בבוקר לסיבוב בעוד כמה גראג` סיילס. יש עדיין פריטים שלנו שנמצאים במחסן ביתינו בארץ במקום פה על המדפים. אז צריך למצוא להם תחליף זמני.
בראשון ליקטנו טוסטר כפול (עם 4 חריצים, כי נמאס לחכות כל פעם), מיקסר מוט, בלנדר עם מכסה (כי לשלנו אין), כמה פריטי איחסון (מדף, ארגז פלסטיק גדול ועוד כמה איחסונים יפים), כ- 10 כוסות יין ועוד לא מעט דברים שאני כבר לא זוכר. השארנו להם 12$ וחיוך. התאפקתי בעניין הספרים, למרות שהיו בשפע (בעיקר מותחנים שאין לי צורך בעוד כאלה).
בשני הוספנו שני פמוטי זכוכית ושני נרות ענקיים בתמורה ל-5$.
בשלישי התווספה קופסת עץ יפה, ושלושה ספרים (בכ"ז לא יכולתי להתאפק לגמרי): קובץ סיפורי הצפון של ג`ק לונדון, אחד של אלכסנדר מק`ול סמית מהסידרה של סוכנות הבלשיות, ועוד History Chart שבטוח שאמצא כבר למי לתת. השארנו אצלם 3$. הם הציעו את כל הר הספרים שלהם ב-3$ (רק שאקח) אבל באמת שאין לי כרגע צורך בעשרות משל ג`ון גרישם, ג`יימס פטרסון, מייקל קונלי, דייויד באלאדיצ`י ועוד מהסגנון. אפילו שהיו שם כמה נחמדים, יכולתי לוותר. ממילא קצב הקריאה בשפל מביך. ואם מזכירים קריאה, בכ"ז נרשמה השבוע התקדמות מסויימת עם אלף שמשות זוהרות. גם נחשב.
אחרי הצהריים הקפצנו את הבת לחברה, ויצאנו לטיול רגלי קטן ונעים יחד עם חברים. למעט תקרית מפחידה שאני מנוע מלספר עליה (אחרת יהיה לי חשבון עם האישה שבבית, אבל בסה"כ היא הסתיימה בטוב), היה כיף, ויפהפה, וטעים לקנח בגלידה נהדרת, ובערב מהנה עם עוד חברים שהצטרפו.
יום א` אופיין בבטלה. לא התחשק לי לעשות כלום מלבד לקרו, להשלים קצת מהפערים כאן בבלוגיה, לכתוב שתי רשומות (על שפת הגוף ועל חוויות ממשרד התחבורה) וזה בעיקר.
אבל התאריך הזה של ה-17 לינואר תקוע לי בראש כבר יותר מ-30 שנה כיום הולדתו של חבר טוב שלי מימי התיכון. עם השנים נפרדו דרכינו, ולא ממש היינו בקשר. לא הצליח לנו כ"כ. אבל לא מזמן מצאנו אחד את השני ב- LinkedIn והחלפנו כמה מילות ברכה. אז לכבוד היומולדת שלחתי לו ברכה. היה כיף לקבל תשובה, שמכל הברכות שקיבל, זו שלי ריגשה אותו במיוחד
ביום שני לקחנו את הכלבה לניקוי שיניים. וטיפול בדלקת חניכיים. נסענו לא מעט למרפאה מרוחקת, כדי לשלם סכום שפוי של 120$ ולא כ-500$ באיזורינו. אז את ההמתנה ניצלנו לשיטוט ברחובות הרטובים מגשם של LA.
חוצמזה, השבוע הזה מזג האוויר היה סוער באיזורינו – גשמים בכמויות שלא נראו כאן שנים. ממוצע שנתי שלם בכמה ימים מרוכזים. זה אומר הצפות, תנועה צפופה, עץ שנפל ליד הבית, והתראות על פינוי בתים ותקלות חשמל בכל האיזור. לא היה קל לנסוע כל יום 80 ק"מ לעבודה, אבל הדינמיקה החיובית במקום היתה נהדרת ופיצתה על הנסיעות המכבידות.
ורכב עוד לא קנינו. אבל כנראה בשבת, אז עדכונים בהמשך.
אה, כן, גם נזכרתי ושיתפתי בכיף על החוויות האישיות מהמאכל הלאומי האשכנזי – הגיבץ`.
סופ"ש נעים לכולנו


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח כמובן לתגובות. תודה :-)