יום רביעי, 3 במרץ 2010

סדונה – סיבוב גלריות אחרון

יש לי קטע מוזר קצת. אחרי טיול גדול שאנחנו עושים פה ביבשת, אני משקיע לא מעט מאמץ בסיקור פרטני ומלא תמונות של החוויה. ובאמת, אני מאד מרוצה מהרשומות שיוצאות, עם חוויות, תיאורים ושלל תמונות.
אבל בטיולים הגדולים, אלו של יותר מימים בודדים, איכשהו נגמר לי הכח להמשיך ולהתמקד בחוויה שנגמרה. מה גם שחוויות ועניינים חדשים מתדפקים על המקלדת ודורשים התייחסות.
כך קרה שלא סיפרתי על עוד כמה מקומות מלהיבים מהטיול המרתק בניו-יורק, כך פיספסתי קצת מווגאס, וכך גם הטיול המרתק בסדונה לא קיבל ביטוי מלא, כשחוויות ורשמי היום האחרון לא זכו להנצחה ושיתוף.
אז הנה, הגיע הזמן לחזור לאחור ולהשלים קצת פערים. וביום האחרון הזה, אותו התחלנו בסיור גלריות מעניין, יש מה לספר ולשתף. גם בהמשך יש מה לספר, אבל זה יהיה כבר בפעם אחרת.
ובכן, את הסיור התחלנו די מוקדם, כלומר יצאנו מהמלון ב-10 בבוקר (הישג נאה, לא?). התכנון היה לעבור ברובע הגלריות שהצצה ממנו קיבלנו בערבים הקודמים, לסקור בזריזות יחסית את ההיצע ולהתאפק ולהקדיש זמן רק למה שבאמת מרתק במיוחד (שוב נרמז שאני `חופר`, וכדאי להזדרז כדי להספיק).
החנינו את הרכב בפינה נוחה ופנוייה. הסתבר שלא מעטים מעדיפים בילוי בגלריות בשעות מאוחרות יותר. הגלריות עצמן מתמקדות בלבטא את רוח המקום באומנות. חלק גדול מהאומנות מקורה בעבודות של אומנים אינדיאניים בני המקום. ראינו לא מעט דברים שונים, והתלהבנו פחות ממה שרצינו. ובכ"ז, היו כמה פנינים.
אז כדי שלא אחשב לחופר גדול מדי גם פה, להלן צרור צילומים ממגוון הגלריות, שכולל: עבודות זכוכית מרתקות (בעיקר סט צלחות וכדים מזכוכית שנראית מבוקעת), קרמיקה (מגוון פסלים), מתכת, פיסול גן (שבשבות למיניהן, מזרקות חצי קפואות ופסלי מתכת), ציור ועוד, בלי להעיק מדי עם פרשנויות ומילים:

 
ומי שממש רוצה, יש עוד באלבום




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח כמובן לתגובות. תודה :-)