יום ראשון, 26 בפברואר 2012

איש האבנים המכסיקני

 
אני מניח שאתם זוכרים את איש האבנים מסאוסליטו, עליו סיפרתי לפני כשנה וחצי פה (אם לא, מוזמנים להציץ בקישור). ובכן, חוץ מכם שאהבתם, ומהעורך בתפוז שהתלהב, היה כנראה עוד קורא עלום שם מפוארטו וייארטה, שבשקט קרא את הדברים, התלהב, והחליט שזו עשוייה להיות פרנסה לא רעה.
אז הוא ליקט כמות מכובדת של אבנים בינוניות, והחל להקים עמודי אבנים על החול שבחוף הטיילת, בין פסלי החול השונים. נכון, הוא פחות מתוחכם מעמיתו שבסאוסליטו, כי יותר קל להעמיד אותם כך על החול, וגם רמת המורכבות של אותם מגדלים נופלת מעט מהמקור (ששילב גם קרשים מוזרים), אבל בכ"ז, התוצאה יפה ומרשימה. הנה, ככה זה נראה:
 
ובכן, אודה על האמת – היה לי איזה ספק שזה לא היה לגמרי אמיתי שם בסאוסליטו, ושהם מחוברים באופן נסתר באיזה מוט פנימי, ושאולי זו אחיזת עיניים. הצטערתי בדיעבד שלא צילמתי עוד. אז פה, עם עמיתו המכסיקני (שלא טרח להודות לי על השידוך) צילמתי יותר. התמזל לי המזל, והייתי נוכח בנפילה של אחד המגדלים האלה (הכהה הקרוב אל האיש), שבפירוש עמד יציב רגע לפני:
 
אז הוא ניגש וחזר להעמיד אותו, כמו שרואים כאן בתמונות. אז אני מניח שככה כולם – הועמדו בסבלנות, אבן על אבן. נחמד, נכון?
בהמשך, ראינו זירת אבנים נוספת על החול, שכנראה ננטשה לטובת המיקום הנוכחי. אז גם אותה צילמתי:
 

שבוע נעים ומוצלח לכולכם, חברים!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח כמובן לתגובות. תודה :-)