יום שישי, 3 בפברואר 2012

Cabo San Lucas

 
היעד הראשון שאליו אמורים להגיע בהפלגה, הינה עיר קטנה בשם Cabo San Lucas, הממוקדת בקצהו הדרומי של האי האי הארוך שבין האוקיינוס השקט למפרץ קליפורניה (שממוקם למעשה כולו במכסיקו).
בבוקר השני להפלגה התעוררתי ממש מוקדם, בערך ב- 8:00 לפנות בוקר. מכיוון ששאר בני המשפחה נחשבים כמיטיבי חרופ, יצאתי לכיוון הסיפור העליון לראות מה מעניין מסביב. החוף נראה קרוב יותר, וגושי בניינים נראו על החוף המדברי. במים נראו כמה דולפינים קטנים שלא יכולתי לצלם כי מיד צללו. אבל את החוף צילמתי:
האוניה החלה להאט ופנתה לאיטה לתוך מפרצון קטן שמהווה נמל עגינה לאוניה הענקית ומרינה שוקקת פעילות לכל הסירות היותר קטנות שיכולות להיכנס פנימה למעגן. בפינה ממש יש מקבץ מעניין של צוקים סלעיים יפים, שכמובן צילמתי (ואשוב עוד לצלם לא מעט):
האוניה הטילה עוגן במרכז המפרץ הקטן, ולאחר זמן החלו להגיע סירות להוריד את התיירים (אותנו) למרינה היפה. כפי שידוע לרובכם פה, אני אוהב סירות ואוהב לצלם אותן ואת המרינות בהן הן עוגנות. אז ברור שצילמתי בכיף, כולל את היאכטה הענקית שבכניסה, והיאכטה הדו תרנית העצומה שחונות שם:
 
איזור המרינה מלא בשתדלנים שמנסים לפתות את התיירים המגיעים לשלל אטרקציות בסביבה. אבל לנו היה זמן – תכננו לבלות את השעות של היום הראשון בסביבת העיר התחתית שליד המרינה, וכך עשינו. ובכן, סביב המרינה הסביבה בנויה באופן מושקע – יפה, מטופח וחינני:
 
כשצריך פיפי אפשר להיכנס לאחת המסעדות מסביב, המלאות תיירים ששותים בירה בכמויות (במחירים אטרקטיביים). על הבירה ויתרנו שם, אבל נכנסנו להארד-רוק קפה. זו מסעדה שמציגה שלל כלי נגינה, ביגוד ומזכרות של אומני רוק מתקופות שונות. ומכיוון שיש לי יתרון ביולוגי ברור היה לי פנאי לצלם קצת:
 
אבל אנחנו לא הסתפרנו בסביבה הקרובה, אלא צעדנו קצת פנימה, לתוך הרחובות. לא יצא לי עד היום לתייר בדיר-אל-בלח, אבל יש לי הרגשה שאחרי הביקור ב-CABO אני יכול לוותר במצפון שקט. מכוניות ישנות, באסטות זולות לאורך הכבישים, חנויות מאובקות, אוטובוסים עתיקים, וסימן ההיכר למדינות לא מפותחות – חוטי חשמל מבולגנים (יש לי תיאוריה בעניין, מגובה בתמונות, שאולי פעם אתייחס אליה קצת יותר ברצינות פה). אז ככה זה היה נראה:
 
כשמיצינו חזרנו לאט לכיוון הרציף, לתפוס אחת מהספינות הקטנות שתחזיר אותנו לאוניה. וכיוון שהאקשן ברציף ירד למימדים סבירים, יכולנו לבדוק בניחותא ולהזמין לנו פעילות ליום המחרת. אבל על זה כבר בהמשך.
איחולים לשבת נעימה ומהנה, חברים!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח כמובן לתגובות. תודה :-)