יום שלישי, 28 בפברואר 2012

ירידים וחנויות ב-LA


כמו שכבר סיפרתי, התקופה שלקראת חג המולד, מלווה בתזזית של קניות בשוק המקומי. כולם עסוקים בלקנות מתנות מגניבות ליקירים ולקרובים, כאלה שככל הנראה יגיעו בסוף לגראז סיילס, או לתרומות לאירגונים המתמחים. אבל אי-נחיצותם של כל השטויות לא ממעיט מכח המשיכה שלהם, כי באמת יש שם לא מעט דברים מדליקים.
וכדי שהקונים יגיעו לקנות את כל השטויות הללו, יש מגוון של ירידים, חלקם בתשלום (כמו שכבר סיפרתי כאן) וחלקם חינמיים ופתוחים. ובכזה יצא לנו לבקר, כחלק מסקר שעשינו על ירידים שכאלה. ומכיוון ששבוע לפני היום שעליו אני עומד לספר, ביקרה אשתי ביריד יפה במיוחד וגרמה לי להתחרט שלא באתי גם אני, הצטרפתי לביקור ביריד הזה שעליו אני עומד לספר.
את הבוקר התחלנו ב- Down Town של לוס אנג`לס במגוון חנויות למוצרי אריזה ובחנות ענקית למוצרי מזון וציוד למטבח המוסדי. מאוד נחמד לראות ציוד בישול בגדלים ענקיים, דליים של מיונז וסוגי רטבים, שקים של תבלינים וכן הלאה. הנה כמה תמונות (כי מה כבר נותר לי לעשות חוץ מלצלם):
האופנועים שבכניסה, שבמקרה הסתבר שיש אירוע שנתי וכ-1000 מהם מתכנסים ורועמים יחד ברחובות:
מחנויות מוצרי האריזה והקישוט:
מהחנות הגדולה לאספקה למטבח המוסדי:
 
שסיימנו שם, עשינו את דרכנו ליריד האמור, שמוקם בשטח ירוק שבפאתי LA. הגישה שם שונה – חניה חינם על מגרש כורכר, שיירה של משאיות מזון מהיר מגוון, להשביע את הרעב של הקונים, ומתחם שנראה קצת מאולתר על הדשא הלא מטופח, של צילוניות גדולות שתחתן מגוון הדוכנים שמוכרים את כל השמונצעס החביבים. לא את הכל צילמתי, אבל לא מעט, וזה מה שראו עיני שם:
צעיפים מעניינים בחיתוך בד
סדנת סריגה באיזה מזלג עץ קטן, וסדנת מוזאיקה
משם עוד עברנו דרך העליות הגדולות של LA, עליהן סיפרתי כבר, וחזרה הביתה. אפילו ביום "סתמי" שכזה, יש חוויותויש הרבה (יותר מדי) תמונות .
המשך שבוע טוב, חברים!
ונחמד שהגיע זמנה של הרשומה הזו
אחרי לא מעט המתנה, להפסקה קצרה מרשמי הטיול למכסיקו 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח כמובן לתגובות. תודה :-)