יום שבת, 6 בנובמבר 2010

סיכום שבוע 45– אקטיבי

בים

כללי

ביום שבת בילינו עם חברים את שעות הבוקר, ואח"ד במנוחה בטלנית למדי, משאירים כוחות לימים שיבואו.
ביום ראשון, יחסית מוקדם, יצאתי לאסוף את הבת דודה שלי מהארץ, שהתארחה אצל המשפחה שלה מהצד השני. הוא הוזמנה לחתונה בהפקה רצינית, ואיתם היא בילתה כשהוע וחצי, עד לשבת. לא ארחיב יותר מדי, כי לא בטוח שיש לה כוונות לספר (ובכ"ז, המשפחה מציצים לפה מדי פעם), אבל את אנחת הרווחה שלה של "סוף סוף עברית" אני משער שיכלו לשמוע גם בלי הבלוג שלי.
בירור קצר העלה שבעבוע הזה טרם הספיקה לרדת להציץ מקרוב באוקיינוס, ולא להסתובב קצת בהרי הסביבה היפהפיים. אז ירדנו להצצה בחוף, מתפתלים למטה בדרך היפה שבתוך קניון טופנגה (זה שמו), ועוצרים להציץ בחוף ולגעת במים (חייבים, נכון?). וגם לצלם קצת ממראות המקום. אז את התמונות שלה יש לה, ואלו שבהם צילמתי אותה אשאיר לה, אבל קבלו כמה מאלו היפות, בנוסף לזו שבראש הרשומה:
מכאן התחלנו לנסוע בדרכים המפותלות שחוצות את הרי סנטה מוניקה לכיוון הבית שלנו. בדרך עצרנו להציץ בנוף, ושוב לצלם. אז למרות שאתם כבר מכירים את הסביבה, קבלו עוד דוגמית:

בערב יצאנו יחד לחגיגות ההאלווין, אבל על זה כבר סיפרתי בהרחבה. למחרת נאלצנו שוב לקחת את שישי לבדיקה במרפאה. היא שוב היתה חלושה, ופיתחה מין שיעול מוזר. חשדתי שאולי זה מבליעה לא זהירה של כדורי הבשר וחתיכות הנקניקיות שנתנו לה, שבתוכן תקורות קפסולות האנטיביוטיקה. אבל מכיוון שזה נראה חשוד, והיא בכ"ז כבר מאוד לא צעירה, נסענו לרופא. האבחנה – דלקת גרון. אז במקום היא קיבלה זריקה, ועוד שלל כדורים נוספים, להמשך טיפול. בינתיים נראה שהמצב משתפר.
השבוע נערכו בלס-ווגאס שתי תערוכות הקשורות ביניהן בקשר הדוק – תערוכת AAPEX של יצרני חלקי חילוף לרכב, ותערוכת SEMA לשיפורים, שדרוגים ושלל שעשועים בתחום הרכב. אני מניח שאקדיש לתערוכות האלה, ולביקור כולו לפחות רשומה אחת (כי יש המות תמונות). אבל בקצרה – היה מתיש, אבל כיף גדול. בהחלט שווה את הנסיעה, במיוחד שעבורי הץתערוכות נחשבות לקל"ב – פחות מ-5 שעות על הכביש.

בבלוגיה:

השבוע נתתי לעצמי ולכם קצת מנוח, וחוץ מהרשומה המצולמת מההאלווין, לא העליתי כלום בנוסף. לפחות נחמד היה לקבל את הבול הכחלחל . גם את הקריאה כאן הזנחתי קצת, מפאת העומס, וכמה מהר שהצטבר לי פער קריאה לא מבוטל.

בענייני ספרים

מתקדם יפה עם דיואי, החתול המקסים מהעיירה הנידחת באיווה. למרות שקצב הקריאה באנגלית נמוך מבעברית, בכ"ז ניכרת התקדמות.
חוצמזה, שוב לא עמדתי בפיתוי, ולמדף הצטרפו שניים חדשים: המפץ הגדול של סיימון סינג, וקדחת המגרש של ניק הורנבי. שניהם באנגלית, מהאתר המועדף של ספרים יד שניה.

ועוד

ביום שבת הקרוב גם אנחנו נאלצים להיפרד משעון הקיץ. לפחות נהנינו ממנו עד עכשיו.

סופ"ש נעים ושבת שלום לכולם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח כמובן לתגובות. תודה :-)