יום ראשון, 28 בנובמבר 2010

Zion Canyon - 2010

הצצה בתחזית הבהירה שבאיזור ההרים שסביב ה-Zion Canyon National Park יש כ-40% סיכוי לשלג. לא נורא, נראה שאפשר להתארגן לנסיעה בכיוון. מכיוון שעיקר העניין בטיול הזה היה להגיע לשמורות הגדולות שבמזרח יוטה, ומכיוון שהיינו כבר בשמורת ציון היפה הזו, תכננו על דרך שתיתן טעימה קטנה מהפינה המערבית של הקניון היפה הזה ומשם נמשיך הלאה בכיוון המתוכנן.
יצאנו מווגאס לנסיעת בוקר שימשית ונעימה ברמה השטוחה יחסית של נבאדה, לכיוון לכיוון מזרח. כשעתיים של נסיכה נינוחה. לקראת הגבול עם יוטה (או בפינה ההיא של אריזונה/יוטה נבאדה), ההרים שממול מתגבהים, ומתקבל הרושם של כניסה לתוך ההר ממש. פשוט לא רואים את הכביש הנכנס.
אז זהו השער שדרכו עוברים מנבאדה לאיזור ההררי של יוטה. שער מרשים של כ-5 דקות נסיעה בתוך מעבר ההרים המרשים הזה, לצידו של נחל חום וגועש למדי. קבלו כמה תנמונות להמחשה, וקישור לקטע המפה (שבו אפשר גם לרדת בזום עם האיש הקטן ולראות עוד מהנוף):
 
וקטע המפה:
 
מפה, בנסיעה מתמשכת לכיוון הכניסה המערבית לפארק, שנקראת: Kolob Canyons (מפה פה). זה איזור גבוה יותר של הפארק המוכר, ובתוספת השלג הנוף היה מרהיב. חלק מקדמי העליתי כבר בקדימון, אבל קבלו את המנה העיקרית מכאן:
 
על המשך הדרך, ועוד תמונות – בנפרד.
אבל תמונות נוספות מהפינה הזו – כרגיל באלבום
שבוע נהדר לכולכם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח כמובן לתגובות. תודה :-)