יום חמישי, 4 בנובמבר 2010

האלווין 2010

אחת החצרות המושקעות
במוצאי יום ראשון חגגו ברחבי ארה"ב את ההאלויין. החג שהכי דומה לפורים שלנו, עם תחפושות, הפחדות וכו`. מקורו של החג פגאני (כפי הנראה כל החגים של התחפושות, כולל זה שלנו, שהלבישו עליו אח"כ מגילה), ומחגיגה מאפשרת סוג של קתרזיז מפחדים קמאיים ממתים, רוחות ושדים.
כבר הבאתי קצת צילומים של כמה מהדברים שמאפיינים את חג הזוועות המשעשע הזה, כולל דלעות, תחפושות מגוונות ומיני בובות  ואביזרים מפחידים.
אז איך שירד הערב, יצאנו עם הצעירה (מחופשת למינימאוס בערך), חברה, בת הדודה מהארץ ועוד כמה חברים שאיתם כבר נפגשנו בהמשך השיטוטים.
ובכן, בבתים רבים מתגייסת המשפחה, ומשקיעה ממון וטירחה רבה לקשט את הבית מבחוץ. ובערב המיוחל לחכות בחוץ או בבית ולחלק ממתקים לצעירים הצובאים על הדלת.
יש שמשקיעים את יותר, והופכים את כל ביתם למעין "בית רדוף רוחות" ומזמינים את הקהל למסלול סיבוב בבית שרצוף בהפחדות, לשמחת כולם.
אבל הפעם גילינו משהו מעניין – קטע שלם של שכונה גוייס לעניין, כשרוב הבתים משתתפים בהשקעה ובחגיגה. לכבוד האירוע סגרה המשטרה (בכוח של ניידות ופרשים) קטע הכביש פנימי, והמונים הסתובבו שם בין ובתוך הבתים, עטויים בתחפושות, נהנים ממראות הזוועה כשהמדשאות הפרטיות הופכות למעין בתי קברות, מהם מבצבצים המתים הנוראים. ובין השיחים מתחבאים דמויות מחופשות או מוסוות, המפחידות את החברה להנאת כולם.
זו גם הזדמנות נהדרת לכל הצעירים, שלרוב לא מורשים להשתובב בחוץ ולהרעיש, להשתולל יחד בכבישים ולהעשיר קצת את חיי החברה שלהם בחוויות ממוסדות ומאורגנות פחות.
אז להלן אוסף צילומים מגוון, שלצערי לא כולם באיכות טובה מפאת מגבלות התאורה:
מחופשים
גינות מקושטות, דמויות וכיו"ב
מוסווים ומפחידים (אם לא רואים)

כיף של חג, והתגייסות מקסימה


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח כמובן לתגובות. תודה :-)