יום ראשון, 1 בפברואר 2009

טיול אופניים משפחתי צנוע


התוכניות ליום שבת, כלומר אתמול, היו לנסוע לצ`יינה-טאון, לצפות בחגיגות הסינים לשנה שחדשה שלהם – שנת השור. אבל האמת, שאחרי קריאת הספר לחיות את המוות, על סין והסינים, לא כ"כ התחשק לי עליהם.
גם הצורך להשכים קום לא זכה לפופולאריות בקרב בני המשפחה. אז קמתי הבוקר לבד ב-8:30 (איזה כיף), ישבתי בנחת לספר לכם על החבר ע` וסיפור היכרותנו המעניין, וחשבתי מה אפשר לעשות.
כשקמו החברה, גייסנו בני משפחת חברים מקומית, סידרנו את זוגות האופניים, ויצאנו לרכיבה משפחתית בפארק סמוך לבית בשם
Malibu Creek State Park, מרחק 5 דקות נסיעה מהבית.
בתוכנית – אני והבת רוכבים יחד עם האב ושתי בנותיו של משפחת החברים. הנשים עושות צעדה נינוחה, ונחבור בדרך. לא מתוכנן להיות אתגרי, אלא כיף משפחתי.
רכבנו להנאתנו, הלוך ושוב לאורך הדרך המרכזית, מתענגים על צללי העצים, על מזג האוויר הנפלא, על נופי הסלעים היפים של הרי הרוקי המקומיים. טיול נינוח וכייפי, ויפה היה לראות את הבנות מתמודדות עם העליות שהיו, הירידות המפחידות לעיתים, ועם האתגר כולו.
חברנו בהמשך לנשים במוזיאון הפארק, שם אחרי שנשנשנו פירות יבשים וחטיפי אנרגיה, הצצנו פנימה להתבונן באוסף פוחלצים מיצורי המקום (שמהם אני באופן אישי די סולד, למרות יופיים ותרומתם להבנת החיים במקום), כמה מוצגים שונים, וסרט וידאו קצר שהפתיע אותי, שמכיל אוסף קטעים משלל סרטי קולנוע שצולמו בפארק. אני מבין מעט מדי בקולנוע, אבל זיהיתי את הסרט כוכב הקופים ואת רמבו, וחוץ מהם שלל סרטים בכיכובם של פול ניומן, רוברט רדפורד, ג`יימס קובורן, אלביס פרסלי, ועוד אחרים מוכרים יותר ופחות שאת שמותיהם אני מתקשה לזכור.
סה"כ בילוי משפחתי חביב של כמה שעות. וכן, זו לא ממש רכיבה, אבל זה בכ"ז משהו.
ואוסף תמונות למי ששרד עד עכשיו ורוצה עוד:
 
מאגר מיים מקומי שמרווה את הסביבה
המוזיאון
והמקום ממבט ממש גבוה
ולהיום יש תוכניות אחרות. הרבה יותר משמעותיות. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח כמובן לתגובות. תודה :-)