יום ראשון, 8 בפברואר 2009

השלמות ועדכונים

רשומות שרשרת
לבלוגיה יש דינאמיקה משלה, שלא תמיד תואמת את שלי. לי היה על סדר היום רשומות מסוימות, ולא היו לי כל תוכניות לקבל פרסים, פרגונים, שרביטים ולבבות.
אבל בכל זאת קיבלתי, וזה בהחלט חימם לי את הלב. כי נורא נחמד שמישהו חושב עליך דברים טובים. יש לעניינים הללו כללים ברורים – שלח מסרים, כתוב רשימה, העבר הלאה בתפוצה וכיו"ב.
רק לי יש כאמור את הקצב שלי, ועד שאני מגיע לעניינים הללו אני מגלה שאין לי בעצם הרבה מה לומר, ושהשרשורים הללו מזמן עברו מן העולם ומי זוכר שהיה שרביט כזה, ופרס פרגון כזה, ופרסום כזה?
אני משתדל לפרגן בשוטף, להחמיא מתי שרק ניתן ויש על מה, להתייחס לבלוגים שעליהם אני מנוי ברצינות ולהגיב לעניין.
אז סליחה למי ששלח אלי וקטעתי את הרצף, סליחה לכל מי שהגיע ולא העברתי לו במסודר. אבל מכיוון שממילא אנחנו סובבים בערך באותם מעגלים, אז כל מי שחשבתי להעביר לו, קיבל לפני או אחרי.
ובכ"ז, למי שמתעקש, יש רשימת בלוגים בצד ימין של הרשומה. כל אחד נוגע בדרכו בנקודה רגישה אצלי, משמח אותי בזמנים מסוימים ומעורר אצלי עניין. מוזמנים להיכנס לכולם (ולפי מה שזיהיתי – רובכם מכירים, לא פעם עוד הרבה לפני שאני עצמי נכנסתי לכם לפריים).
העצים שבשכונה
זוכרים שהעליתי צילומים מקסימים מפריחת העצים שבשכונתנו, תוך שאלה אם מישהו מזהה? אז קבלו עדכון – אין כנראה זוכה שענה נכונה.  היום, בסיור שכונתי קצר עם הכלבה פגשנו שכן מקומי ותיק שעדכן אותי שהפריחה שייכת לזן של אגס לא אכיל, שפירותיו זעירים (בערך ס"מ גודל) והעצים נטועים לנוי בלבד. קצת מאכזב אחרי הפנטזיות לשקדים, תפוחים דובדבנים ושלל פירות אכילים לתיאבון, אז מקווה שהוא בכ"ז טועה. ובינתיים, המדרכות נדמות כמושלגות משלכת פריחה לבנה, והעצים מתחילים לעטות גווני ירקרק של ניצני עלים שמתחילים לצמוח. קבלו דוגמיות:


 

הדולפינים שבאיי התעלה
בשבוע שעבר שיתפתי אתכם בחוויות מההפלגה לצפייה בלווייתנים. לווייתנים כידוע לא ראינו אבל דולפינים רבים נצפו בהמונים. אז לא הצלחתי לצרף סרטון וידאו, אבל בסיוע סבלני של אנגולי הדבר הסתייע והרשומה עודכנה – כולל הסרט.
אז מי שרוצה יכול לחזור ולהתעדכן שם, אבל לשם קיצור, קבלו את הסרטון ישר לפה - טוב, נכון ל-6 שנים אחרי משהו השתבש, למרבה הצער. 



שבוע טוב ומוצלח לכולם 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח כמובן לתגובות. תודה :-)