יום שבת, 26 ביוני 2010

סיכום שבוע 25 – ללא כותרת

הבחור היסודי חיסל כמעט את כל היבול מהעץ. בטוח שיותר מ-10 ק"ג. יעיל..
כללי
שוב אני מתיישב לכתוב את הסיכום, ומתקשה לשחזר את האירועים המשמעותיים של השבוע. ואולי רק בשביל זה המאמץ שווה, כי אני מניח שבסוף ייצא משהו מהסיכום, ויסתבר לי שבכ"ז השבוע הזה לא בוזבז לחינם. טוב, אנסה:
הסופ"ש הקודם:
שוב ניצלנו את השבת למפגש עם חברים. זו היתה הזדמנות לצפות סופסוף בסרט שהשאיל לי חבר בעבודה, שהבטיח שהוא חמוד. הסתבר שצדק, ובאמת הסרט היה מקסים.
פרט לכך, באמת שהייתי בטלן למדי – בהיתי במשחק אחד במונדיאל. משעמם! אפילו לא זוכר מי נגד מי, למה וכמה. לפחות קראתי קצת והשלמתי פערים פה בבלוגיה.
במהלך השבוע
בעיקר בענייני עבודה. מתקדמים לקראת סיום הפרוייקט, באקורד חזק ומרשים. חוצמזה, המדדים מתחילים להצביע בכיוון החיובי, בדיוק בזמן שתכננו. מעודד ביותר!
חוצמזה, ביום רביעי בבוקר הגיעו שני חברים של הבן לביקור, לרגל התוכניות שלו לחזור לארץ, ולרגל סיום י"ב שלהם. אז בטח שיהיו הרבה טיולים ועניינים. אני מניח שתהיו מעודכנים.
בבלוגיה:
הבטלה של הסופ"ש הנביטה כמה רשומות, שהבשילו לאורך השבוע. והיבול האינטנסיבי בא לידי ביטוי:
  • שרביט משחקי ילדות – השרביט הנהדר שהעלתה פנינה (perhay) הביא אותי לשטף זכרונות אינטנסיבי. ואחרי נסיון לא פשוט של לרסן את עצמי מלהשתפך הרבה יותר מדי, אלא רק קצת, נולדו שתי רשומות:
  • בגלנדייל ובפארק גריפית – טיול קטן וצנוע של המוצש הקודם
  • הדודג` שלי – רשומה שלישית בסדרה הטופחת שבה אני נזכר בכל המכוניות שליוו את חיי, מאז הילדות (ברשומות של שבוע שעבר) ולדודג` שהסיעה אותנו ברחבי ארה"ב.
ובענייני ספרים
סופסוף, הולך ומסיים את "אסטרטגיית האוקיינוס הכחול". הוא מעורר מחשבה ומומלץ, למרות שלא נוח איתו במובן הספרותי. המלצה מסודרת כנראה עוד כמה ימים.
ולפני סיום:
סופ"ש הולך ונסגר לכיוון סן פרנסיסקו. כיף!!!

וציטוט חביב הפעם מהרדיו, של צ`רצ`יל הגדול:
“Democracy is the worst form of government except all those other forms that have been tried…”


סוף שבוע טוב ומהנה לכולם (-:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח כמובן לתגובות. תודה :-)