יום רביעי, 23 ביוני 2010

בגלנדייל ובפארק גריפית

מראה כללי מהמצפה
 ביום ראשון שעבר הורדנו את הבן שוב, במקום עבודתו בגלנדייל. האוטו שלו עדיין היה מושבת, והוא התחייב מראש לעבוד. חוצמזה, אם מעודדים אותו לעבוד, נכון גם לעזור לו להתארגן קצת, לא?
הורדנו אותו במקום, מין Mall פתוח ונעים, ויצאנו לסיבוב קטן מסביב, להתרשם קצת. ממילא לא ממש היינו פעילים באותו הסופ"ש, אז ניצלנו את ההזדמנות לאיוורור קל. בין לבין, הגנבנו גם מבטים לכיוונו, מנסים לקלוט בסיפוק איך הוא עובד יפה (באמת יפה!).
המתחם עצמו, כולל מזרקות שהפיקו מחול נחמד בכוריאוגרפיה מותאמת למוסיקה שנוגנה ברקע (ככה היה נדמה לי), אח"כ הופיעה להקה מול הדשא, להנעים קצת את הזמן לחברה שהתיישבו ממול. ובכלל – המקום באמת מקסים. אז קבלו כמה תמונות, להמחשה של המראה הכללי:
דוכן גלידה חביב, בסגנון אוטו-גלידה של פעם
החנויות היו יקרות ממש, אז מלכה נכנסה רק להציץ, אבלך גילתה איפוק מרשים. אני התרשמתי מאוד, לכמה שניות שלמות, מכמה מהיותר מעוצבות שביניהן. אבל שנינו התפתנו להיכנס לחנות יפהפיה של כלי בית וציוד מטבח. משהו שמקובל במושגים האמריקאים, מבחינת שפע ועושר. בארץ זה פחות מקובל (לפחות לפי מה שאני זוכר מהימים של לפני שנתיים ויותר). אז ככה נראו הדברים מבפנים, כולל תצוגה נכבדת של מבחר מכובד של סכינים ברמות איכות משתנות – מבינונית ועד לגבוהה מאוד.
ודוגמית מחנות שטרחתי לצלם
המשכנו בסיבוב, כשאני כצפוי מתפתה ונכנס ובארנס אנד נובל, רשת חנויות הענק. היה כיף לראות כמה החנות שוקקת, צעירים יושבים בהנאה בפינות קריאה נוחות, קבוצה אחרת מכינה יחד עבודה כמו בספריה ציבורית, ובכלל – תרבות ספרים נהדרת ומעוררת כבוד. אז קבלו כמה תמונות להמחשה:
אח"כ נפרדנו מהבן, ויצאנו לכיוון הבית מתכננים עצירה בדרך. המקום שהתחשק לנו עליו הוא נקודת התצפית היפה של מצפה הכוכבים גריפית`. פעם ביקרנו בו בלילה, והיה יפהפה. וגם בשעות בין הערביים, למרות הראות המוגבלת, היה יפה, גם אם קצת צפוף. ושוב תמונות:
ישנה המחשה נהדרת של מימדי מערכת השמש, כשבמרכז רחבת הכניסה יש עיגול בגודל מטבע שמייצג את השמש, סביבו מעגלים של כוכבי הלכת הפנימיים (שהארץ שלנו הוא השלישי בסדר), ובמעגלים הולכים ומתרחקים כל השאר, עד נפטון ופלוטו אחריו. מרשים!. תפסתי קצת מזה, אז קבלו:
ולמרות שלא היינו פעילים מדי, בכ"ז הצליח לנו לצאת קצת מהבית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח כמובן לתגובות. תודה :-)