יום שבת, 2 באוקטובר 2010

סיכום שבוע 40 – לא משהו

סתם תמונה משבוע קודם שמתחשק לי לצרף, בשביל המצברוח
מוזמנים ללחוץ ולהגדיל, כי אני ממש אוהב אותה :-)
כללי
לא שבוע טוב מדי, אז כנראה שגם הסיכום, לצערי, איננו כזה.
לפני שבועיים היתה הבת חולה. ועבר לה. עבר לליידי, שתפסה את זה בשבוע שעבר. גם לה עבר. אלי. מיום שלישי אני במין שפעת מוזרה בעצימות נמוכה – לא נורא אבל ממש לא נעים. שיעולים, כאב ראש וכאבים בכל הגוף, דליפה מתסכלת מהאף וכיו"ב תענוגות צננת בחום הנורא.
גם שישי שלנו, הכלבה בת ה-11 (בערך, כי היא לא ספרה לפני שהגיעה אלינו), התחילה לרעוד וללכת באופן מכמיר לב ביום ראשון. די דאגנו לה, והכנו תוכנית חירום וטרינרית למקרה הצורך. אבל הלילה עבר (בחיבוק של הבת) והיא קמה כחדשה.
בבית, במזל"ט נגמרו העבודות לתיקון ושיפוץ. תקלות חשמל מוזרות שיבשו פה את הסדרים, ולקח הרבה שעות של התמודדות למצוא את הסיבה. וסופסוף יש מתח בכל השקעים ואור בשירותים.
אז ברור שבסופ"ש הקודם לא היתה פעילות מהנה במיוחד. גם הצער על הצ`ינצ`ילות וגם החום הנורא ששרר באיזורנו, בנוסף לשיירים מהוירוסים האמורים, השאיר אותנו בבית.
ועוד עניין קטן ומבאס – נראה ששוב ניאלץ לבקש את הסיוע מבימ"ש, לקבל חזרה את דמי הפיקדון מבעלת הבית הקודמת. היא הגישה לנו רשימה מופרכת של נזקים כביכול שמגרמו לה בבית. זה כמובן שקרי לחלוטין, ויש לנו כל התיעוד והעדויות להוכיח שמסרנו בית במצב טוב בהרבה מזה שקיבלמו, אבל כנראה שניאלץ גם להוכיח את זה.
הישג קטנטן בכ"ז נרשם – שני דוחות חניה תמוהים קיבלנו לשתיים ממכוניותינו, קרוב אלינו לבית. לא התעצלתי, ואתמול הלכתי לדבר עם האחראי במשרדי השריף. במקום קיבלתי הבטחה שהם מבוטלים.
ודבר נחמד – קיבלתי תזכורת השבוע לכיף הזה של קבלת כרטיס ברכה לשנה טובה. כרטיס אמיתי, יפה, מעוצב וכתוב בכתב יד. כזה שמגיע בדואר לתיבה הפיזית שליד הבית. אז תודה לך, חתולי8, על המחווה המקסימה
בבלוגיה:
השילוב של בטלה ויראלית, כזו שמנטרלת אפשרות רצינית לריכוז, לא איפשרה לי אמנם להתקדם במיוחד עם הספר המענג, אבל עשתה פלאים לפער הקריאה שלי בבלוגיה. ומזה למעלה משנה, צומצמה רשימת ההמתנה לאפס. כן, צומצם כל פער הקריאה.
בזירת היצירה, לא הייתי פורה ממש. נראה שהכח לכתוב לא היה איתי השבוע. ובכ"ז, שלוש רשומות העליתי:
  • שרביט שש השאלות – סיכום שנת תש"ע בשש שאלות מובנות (מוזמנים גם)
  • חום – על האירוע הטראגי בעקבות החום הנורא ששרר באזורנו
  • דילוגים – משחק/חידה מימי היסודי שבמקרה נזכרתי בו
בענייני ספרים
עדיין מתענג על "הדבר היה ככה" של מאיר שלו. כיף של ספר, רק חבל שהוא כבר בשלבי סיום. יופי של ספר לשבור איתו את בצורת הקריאה הארוכה שלפניו.
אז לכבוד שבירת הבצורת, שברתי (שוב) את תענית רכישת הספרים, עם שלושת החדשים שהגיעו היום (שלושתם באנגלית):
  • כלוב הלטאה (תודה על ההמלצה, בר ופיית ההגשמות)
  • ענבי זעם (תודה, אום נטע)
  • תולדות האהבה (תודה, דקה)
ועוד
אין "עוד" הפעם. גם ככה זה יותר ממה שיכולתי לצפות משבוע עגמומי שכזה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח כמובן לתגובות. תודה :-)