יום שבת, 9 באוקטובר 2010

סיכום שבוע 41 – המתנה

חדשות מהבית
כללי
שבוע ללא אירועים מיוחדים. המתנתי ששאריות השפעת ייעלמו ממני והמרץ הרגיל ישוב במלואו. ממתין עדיין לתשובה בנודע לפרוייקט החדש – באיזו מתכונת ואם בכלל (מקווה מאוד שיצליח). מחכים ל-22 לנובמבר, די מתוחים ומוטרדים לקראת התאריך ההוא של הגיוס של הבן לצה"ל.
אבל היה בכ"ז קצת דברים ראויים לספר:
בסופ"ש הקודם היה בישוב שלנו מעין סוג של פסטיבל, שכלל הופעות ואקשן מגוון. לא לקחנו חלק פעיל מדי, ואפילו בקושי יצא לנו להצית בפעילויות. אבל ביום ראשון בבוקר יצאתי במיוחד לרחבת הסוסים שבמרחק הליכה מהבית. שם התקיימה תחרות ג`ימקאנה עם סוסים. בגדול, ג`ימקאנה זו תחרות שממוקדת בשליטה ותמרון (וכבר הזכרתי שיצא לי להשתתף בכזו עם הפיאט-500 שלי בטכניון ולזכות במפתיע במקום שני). אז עם סוסים זה אותו דבר – עושים סיבוב על המקום, רצים לעמוד ראשון ומקיפים, לעמוד שני וחזרה לקו הסיום.
היו שם במון בני נוער מחוגי הרכיבה שבאיזור, שהפגינו רמה מאוד לא אחידה, כשהמוטו של "העיקר ההשתתפות" מוביל. הרבה אווירה, כיף ויופי סוסי חביב, והעיקר הרבה הנאה למשתתפים הרבים ולמעודדים. לי ולשישי היה נחמד במידה, אז בילינו שם קצת, צפינו וחזרנו.
וזה מה שקלטה המצלמה:
הספריה הקטנה שהעמדתי וסידרתי רק לא מזמן בחדר העבודה היתה אצלינו מלכתחילה על תקן זמני. היא היתה מכוערת למדי, ולא הספיקה להכיל אפילו רק את הספרים שלי. ואני לא היחיד (אם כי האחראי העיקרי לרכישות).
המצב צפוי להחמיר בקרוב, כי משלוח מהארץ של מיני ציוד אישי, כולל גם כמה ארגזים של כל הכבודה הספרותית שלא יכולתי להיפרד ממנה (הרוב, לא ברור?). ומכיוון שהגיע הרגע, ונרכשה לחדר העבודה/אורחים מיטה זוגית, לא נותר באמת מספיק מקום אפילו לקטנה הזו. אז היה הגיוני לחפש חלופות לאותה ספריה כעורה וקטנה. חוצמזה, ספריה בחדר העבודה לא נחשבת.
בחיפוש, נמצאה ספריה מתאימה מהמבחר של איקאה. אז אתמול הובאו שלושת הארגזים אחר כבוד הביתה, וזה מה שעשיתי הבוקר: חיברתי, הברגתי, כיוונתי, דפקתי, הרמתי, הזזתי ובסוף – עומדת לה ספריה חביבה, שמכילה כרגע בקלות את כל הספרים, ובדוחק מסויים (כשאלה שכבר נקראו יידחקו לשורה האחורית) ייכנסו גם אלו ששטים עכשיו בים.
אז בבקשה, זה מה שיצא (כולל כבר כמה קישוטים מתבקשים, בתקריבים למציצים):
 
בבלוגיה:
הצליח לי לא ליצור פער קריאה חדש, וגם הספקתי להעלות שלוש רשומות:
  • הבא בתור הוא סוס – רשומה נוסטלגית ששמה הוחלף במתאים יותר, שגם זכתה לבול
  • לחם – סקירת התפתחות היחסים שלי עם המאכל הבסיסי
  • הדבר היה ככה – המלצה חמה במיוחד כל ספרו של מאיר שלו
בענייני ספרים
מכיוון שסיימתי את הספר הקודם, התפניתי לבחור את הבא בתור. זה תמיד קטע כייפי כזה, של התבוננות במדפים העמוסים לראות מי קורץ לי יותר. אז בחרתי את דיבה/חנה גולדברג. רק בהתחלה, אז קשה לי לומר עליו הרבה בינתיים.
ועוד
איזה כיף שגם בארץ וגם אצלינו ירד היורה השבוע. כמה שעות של גשם בכמויות נאות, ריח סתווי רענן וטמפרטורות נעימות. אז כמה תמונות מהגשם ומהעץ המתקלף שצילמתי עוד קודם:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח כמובן לתגובות. תודה :-)