יום שני, 28 בדצמבר 2009

בגלריה של זכריה ולאחריה

אחרי הסיבוב הראשון בשטח ההררי היפהפה, יצאנו יחד בתחושת היי לסיבוב בעיר הקטנה. נסכנו עד למרכז השוקק מפעילות, חנויות וגלריות. רק שעם רדת הערב נראה המקום כמאבד מהר מהאנרגיות הגבוהות שלו.
הסתבר לנו שחלק מאותה מגמה של התחברות לטבע, המאפיינת את העיר, הערב נסגר יחסית מוקדם, והיום מתחיל מוקדם גם, כשאנשים יוצאים על הבוקר למסלולי הטיול.
את חיבתי לגלריות מיוחדות אתם כבר די מכירים. אז חיפשנו להסתובב ביניהן, אך נראה היה שהן נסגרות מוקדם גם כן. ובכ"ז, מצאנו גלריה אחת פתוחה, שנראתה יפהפיה דרך החלונות. כרגיל, לאחר מבט כללי נלהב, ביקשתי מבעל המקום אישור לצלם, וכשהסברתי שיש לי עניין לשתף אתכם כאן, הוא ציין שהבן שלו יעזור לו לתרגם את הכתוב כיוון שהבחור חגג לא מזמן בר-מצווה. הסתבר שיש במקום קהילה יהודיד לא קטנה שהוא משתייך אליה, ושלמעשה שמו – ZACH הוא קיצור של זכריה. אז נהנינו לשוחח קצת, לראות מזוזות מעוצבות ויפהפיות, כולל אחת על הדלת שפיספסנו בכניסה, צילמתי לא מעט מהיופי. והרי הוא לפניכם:
פסלי זכוכית המשחקים בהשתקפויות פנימיות

פסלי זכוכית פיגורטיביים
שלל כדים, כלים וקערות זכוכית יחודיים

פסלי מתכת ואחרים

תמונות קיר
נברשות מעוצבות (בדומה למה שכבר ראיתי באוהיי)


לאחר הביקור בגלריה עשינו סיבוב במתחם תיירותי להפליא במרכז שליד הנהר היפה, ונכנסנו לאכול במסעדה הומה. אחלה אוכל! לאחר מכן היינו כבר עייפים למדי, אז חזרנו למלון למנוחה ולסיום הערב.
עוד תמונות של תאורת כריסטמס, סתם בשביל הכיף:

עוד תמונות מהמקום, למכורים ממש, כרגיל של הבת ושלי במעורבב – באלבום
וקישור לאתר של הגלריה המדהימה - כאן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח כמובן לתגובות. תודה :-)