יום שלישי, 29 בדצמבר 2009

סובב נמל התעופה - סדונה


בבוקר קמתי מוקדם יחסית. חיכיתי בסבלנות שהנשים לבית D תתעוררנה, אבל אחרי כמה זמן הבנתי שיש מי שסופג את האנרגיה של העיר הזו הכי טוב כשהוא ישן. אז גם הסבלנות שלי נגמרה. לקחתי את האוטו, ובנסיעה של 2 דקות נסעתי למסלולי ההליכה שסביב נמל התעופה, שנראו יפה וקרוב על מפת הטיולים.
נמל התעופה ממוקם על רמה שטוחה במרכז העיר, המוגבהת מסביבתה. לכן לא מורגשת שם ממש תנועת המסוקים והמטוסים הקלים הממריאים ונוחתים. חניתי בנקודת היציאה למסלולים ובחרתי בסלול הארוך יותר, שמקיף את נמל התעופה כולו.
השמש היתה נעימה, האוויר נקי, הראות הטובה איפשרה לראות את כל הנוף המרהיב סביב, ואין כמו המסלול הזה לקבל תחושה של המקום. אז יצאתי למסלול, מצלם בהגזמה ובהתלהבות מהיופי הנשקף, והרי הוא לפניכם:

ההליכה היתה מעייפת למדי, כיוון שלא מעט בוץ נדבק לסוליות והכביד, וגם הגב התפוס מעט מתנועה מטופשת ביום הקודם קצת הציק. גם לא הצטיידתי במים כי חשבתי שהמסלול יהיה קצר ומהיר משחשבתי, אז אכלתי קצת שלג. זה לא ממש מרווה, כי צריך המון אבק לבן וקליל שכזה כדי שממש יכנס משהו, אבל באוויר הקריר זה הספיק.
הגעתי לנקודת תצפית מעניינת כלפי מערב, שם נראה שאווירת המקום הישרתה על אנשים להקים לעצמם רוג`ומים – מגדלי אבנים. זה נראה יפה אל מול הנוף. אז קבלו עוד מקבץ, מהקטע המערבי והצפוני בדרך חזרה לאוטו:

בינתיים התעוררו הנשים, ותפסו יוזמה ללכת לסופר מקומי לקנות קצת אוכל כדי שנעשה לנו פיקניק בהמשך. אבל על כך – בהמשך.

וכרגיל, עוד תמונות - באלבום

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח כמובן לתגובות. תודה :-)