יום שלישי, 15 בדצמבר 2009

תודה


תודה
כפי ששמתם לב, היה לי יומולדת אתמול.
אז מלבד הטלפונים הרגילים של קרובים מהארץ זכיתי לכמה הפתעות.

קודם כל, ובגדול, קיבלתי מסר אתמול אחה"צ שמזמין אותי להיכנס לבלוג מיוחד שפתחה עבורי שושי המקסימה, היא הלב מזהב, בעלת הלב הענק, החם והמפרגן של הבלוגיה.
ובבלוג שלל רשומות, שכל אחת הינה ברכה מקסימה מחבר אחר כאן.
אז תודה ענקית לשושי, ולכל החברים המקסימים והנפלאים ששלחו ברכות מושקעות ומחממות לב כאלה
 
מוזמנים ללחוץ על התמונה

חוצמזה, ברשומה תמימה שהעליתי כאן אתמול, בנוגע לשרביט ספרים, קיבלתי שלל נפלא של ברכות מחממות לב, ככה על הדרך, כחלק מהתגובות. כיף גדול!
עוד חייכתי מאוזן לאוזן כשנפתחו עבורי שרשורי ברכות בקומונות "ספרים ושאר ירקות" וב"גם ספרים" שבהן אני חבר ותיק, כפי שרק אתמול סיפרתי בנוגע לפעילויותי כאן.

ובנוסף, אין לי מושג איך, אבל לא מעט ברכות מקסימות קיבלתי בפייסבוק. אני פעיל שם רק מעט, וגם זה בכלל התחיל כחלק מנסיון להציץ לעולם של הצעירים במשפחה. אז זו היתה בכלל הפתעה מושלמת.

חוצמזה, היה מגוון של איחולים בחיק המשפחה, אבל זה כבר ישאר שם.

ועוד תיקון חשוב, גם מסיבה קטנה וחביבה התקיימה לכבודי, בבלוג המקסים ומלא החן של החבורה היחידה במינה של ליידי, סנו, וריקי המדהימה

 
אז שוב, תודה לכל החברים המקסימים כאן, שחיממתם לי את הלב, ופיזרתם על פני חיוכים של עונג לאורך כל היום.
אוהב אתכם, מעריך אתכם, ושמח שאתם איתי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח כמובן לתגובות. תודה :-)