יום ראשון, 14 במרץ 2010

סיכום שבוע 10 – ללא ייחוד ממש

השבוע עבר ללא אירועים מיוחדים ששווה לפרט עליהם יותר מדי. ובכ"ז, אנסה לשחזר את האירועים הבולטים יותר. אז זה מה שהיה השבוע:
משפחה:
ניכר שיפור בנהיגה של הבת. יפה, לא שחשבתי שזה יהיה אחרת, אבל כיף להיווכח.  הבן חזר אתמול מהעבודה מחוייך מחוויות שהיו לו, כשסביב העמדה בה הוא עובד במכירות התקיימה תצוגת אופנה מלאה סלבריטאים. אהבתי את הגישה האישית המחוייכת והלא מתרגשת שלו מהעניין. חבל רק שחזר עם חום, ועכשיו הוא במיטה.
חוצמזה, נחמד שהנסיעות הארוכות לעבודה מאפשרות לי, כפי שסיפרתי, דווקא לשפר את התקשורת עם בני המשפחה מהארץ. נראה שבאמירה של שבוע שעבר, שיש הרבה מצבים שדווקא המרחק מאפשר קירבה, יש יותר משמץ של אמת.
חברים:
הגיע זמן להזכיר חבר נפלא ואהוב ויקר, בן גילי, שבמזל טוב זכה סופסוף לחבק שני תאומים שנולדו לו לפני זמן קצר. באמת שמגיע לו נחת. ובהזדמנות, אם ירשה לי, אספר על האיש הכ"כ מיוחד הזה – אדם מדהים, מקורי, מבריק, ובעיקר – יודע לאהוב ולפרגן ולתמוך. הלוואי שידע עם אשתו הרבה הנאה ונחת. ומכיוון ששלח לי גם צרור תמונות, אז אני נהנה לשתף אתכם בדגימה:
עבודה
ההתקדמות המשיכה השבוע, אבל היה אירוע מיוחד שנתן לי הרבה סיפוק ונחת. היה ביקור של לקוח פוטנציאלי בעל חשיבות אסטרטגית. אז חוץ מהחלק שלי בעזרה בהכנת הביקור, היה נחמד לראות איך במצגת שהם הראו היו משובצים הרבה מושגים מהתחום שלי, שגם הם ציינו במצגת. פתאום הפעילות שלנו יחד קיבלה סוג של ערך מוסף, של לדבר במושגים של הגדולים. נחת
בבלוגיה:
השבוע היה פורה במיוחד, והצליח לי לכתוב 5 רשומות (חוץ מסיכומי השבוע):
          סימנים של פריחה – צילומים מחיפוש פרחי שדה בסביבתנו
          עוד (יותר) רחוק – סיבוב טיול סופ"ש לחיפוש עוד פרחים. והרבה ירוק בעיניים. בטיול ההוא היה לי גם נס צילומי קטן, שתפסתי את הכלבה ברגע מקסים של שמחה פורצת. והיה נחמד לקבל (סוףסוף) את בול התמונה הנבחרת
          מעבירים הילוך – סיפור מהעבר הלא רחוק על עיקשותו של רוכב
          ניחוח אישה – על קטע מביך בנושא העדין
          בלי לוגו – סקירת חווית הקריאה של הספר
ובענייני ספרים
ושוב אין חדש, ואני עדיין עם "החיים הסודיים של הדבורים". מתקדם לאט לקראת סיום, ועדיין מהנה. מקווה שימשיך.

אתמול יצאנו לטיול בסביבה, ששוב היה מקסים. אבל על זה כבר בנפרד. שבוע נפלא לכולכם. בינתיים התמונה הראשית מפריחה שנכנסת לי ישר לחלון.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח כמובן לתגובות. תודה :-)