יום רביעי, 17 במרץ 2010

עוד טיול שבת

בשבת לא נסענו לטיול ארוך. לא היה חשק וכח. חוצמזה, היה לי הרצון לחפש עוד פרחי שדה בסביבה, בתקווה להצליח יותר השבוע. אז תיאמנו עם חברים ונסענו יחד לאיזה נחל בסביבה שהם כבר הכירו. סה"כ קרוב ממש.
שיחים ועצים פורחים בשפע בסביבה, ואחד מציץ אלינו בחלון חדר השינה (כפי שכבר צירפתי צילומים, אבל כבר אצרף עוד קצת). אבל כפי ששיתפתי כבר, פרחי שדה לא נראו בשפע רצוי ומקווה.
זה המציץ בחלון:
אז אחרי שחנינו, ירדנו לואדי, ובדרך ראינו לא מעט פרחי שדה ופריחת שיחים:

משהו שנראה כמו שום, אבל בסגול יפהפה
ועוד שלל

הנחל זורם באיתנות מרשימה, בעקבות הגשמים הרבים שירדו. אבל על העצים הסמוכים ראינו סימני זרימה של סחף שתקוע על ענפים בגובה של כמטר וחצי מעל הזרימה הנוכחית. עדות לשיטפון רציני ודי מסוכן שהיה פה רק לא מזמן. והנוף מרהיב:
שימו לב לסחופת התפוסה על הענפים בשני הצילומים הבאים
ועוד (הרבה) צילומים מהנחל
הבת תפסה אומץ מטופש וקפצה לצד השני. לחזור היה לה יותר קשה. אז עברתי לצד שלה, דבר שהכניס את הכלבה למצוקה אמיתית. אבל בעזרתי עברנו חזרה, וכולם נרגעו. אבל בינתיים יכולתי לצלם גם מהצד השני (בתמונות למעלה).
עוד סיבוב בגדה הגבוהה, עוד פרחים יפים, נוף יפהפה, וחזרנו לארוחת צהריים מאוחרת ומהנה. אז זה שלל הפרחים והצילומים הנוספים:
פרי קוצני מעניין
פרח זעיר דמוי צמרגפן
ועוד זעיר שמופיע במרבדים קטנים (ליד ציפורן אצבעי)
וכמה תמונות נוף לסיום

ואפילו שלא שבעתי מפרחים, מבטיח לא לקטר לכם יותר שאין כאן מהם.
ביום ראשון יצאנו שוב, אבל על כך (שוב) בנפרד.

ועכשיו גם ראיתי שיש סיבה למסיבה קטנה - זו הרשומה ה-400.