יום שישי, 30 בינואר 2009

המורשת המוזרה של קלינטון


בטח אתם זוכרים את הקטע שקלינטון מגיב להאשמות לגבי העניין שלו ושל מוניקה לווינסקי, וטוען "לא עשיתי סקס עם הגברת ההיא" או משהו בסגנון.
ובכן, יש לי שני נערים מתבגרים בבית, ואני קצת שומע מה הולך כאן בעניינים האלה שבין הצעירים. מסתבר שישנה תופעה מעניינת, שלדידי היא מוזרה: הצעירים לא מתייחסים למין אוראלי (של בנות עבור הבנים) כפעילות מינית ממש. משהו כמו: "בא לך? טוב, נו, אבל מהר, כי מחכים לי..."
זה מתרחש לאו דווקא בין חברים זוגיים (boy and girl friends), אלא באופן די כללי וגורף. במסיבות ובפעילויות חברתיות. אפילו לא נראה להם שזה מין משהו של פעילות מינית אינטימית שעושים כחלק מיחסים מיניים. זה גם לא קשור ישירות למתירנות מינית, שנפוצה פה לעיתים בצורה דוחה של זילות העניין. אלא סתם, ככה, כאילו כלום.
חיזוק לעניין קיבלתי גם בתוכנית רדיו שעסקה בעניין. הם דנו בתופעה (וכך הבנתי שתפוצתה רחבה), בדרכים החינוכיות למנוע אותה ובהשלכותיה.
ואני, שכל נשיקה חדשה עם מישהי נחוותה אצלי כאירוע בעל משמעות (ואני חושב שהן כולן זכורות לי עד היום בפרטים) מרגיש מוזר בעניין. אולי גם אצלי היה מין פספוס, אבל בטוח שהדור הנוכחי והרגליו האמורים, מפספס  כנראה לא מעט.
אני לא צדקן, ולא ארכי שמרן. לדעתי, יש דברים שלא כדאי לחכות איתם עד לקבלת ברכתו של רב או כומר, אבל זה באמת שנראה מוגזם.
מה דעתכם?
ושתי הערות לסיום:
  1. לא בטוח שהמורשת התחילה בקלינטון, אבל מה איכפת לי, זה מצא חן בעיני בתור פתיח;
  2. גם הצעירים שלי (לא הבן ובטח לא הבת היותר צעירה) לא נראים כמתלהבים מהעניין, כל אחד מסיבותיו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח כמובן לתגובות. תודה :-)