יום שישי, 2 בינואר 2009

עדכון אופטימי בנוגע לחבר ר`


לאחר שהעליתי את הרשומה בעניינו, בה פירטתי את דרך היכרותנו, את מה שאני אוהב בו וכמה שהימים האחרונים לא עוברים עליו קל, אבל יש קולות ונימות אופטימיות, הגיעה הפתעה חיובית.
קודם כל, היה לי מין הלם לראות אותו מגיב לי לרשומה. לא ידעתי שהוא מציץ לי כאן בבלוג. מעולם לא הגיב. עוד כתב שיש הפתעות מצידו. ובאמת, הוא ראה כי טוב ופתח לעצמו בלוג אישי. אז חוץ מברכותיי ואיחולי, ולאחר שקיבלתי אישורו לחשיפה וחיבור מתאים (שהרי הרשומה שלי הייתה לא חושפת ברמה האישית), הבטחתי להפיץ את שמעו של הבלוג שלו, ולהזמין את כל מי שאוכל אליו, להכיר, לעודד ולתמוך.
אז כולכם מוזמנים אליו, לבלוג הצעיר והחדש של רובן Z, ולקחת חלק, יחד איתו במסע המרתק והקשה להצלת חייו.
ואני אמשיך לעודד ולתמוך, מכאן, שם, בטלפון ובכל מסגרת, עד שיגיד די, וקצת יותר..
גדול וחזק

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח כמובן לתגובות. תודה :-)