יום שני, 15 בדצמבר 2008

החברים שלי - רשומת מבוא לנושא


מאז שהתחלתי לכתוב אני מחפש נושאים לכתיבה. כאלה שיעניינו אותי ואתכם הקוראים. בהתחלה הרעיונות באו טיפין טיפין, צריך היה להתאמץ יותר כדי למצוא משהו ראוי לכתוב עליו.
לאחרונה אני חווה שטף רעיונות שמאיים להטביע. כמובן שאין לי אפשרות להגיב עם עצמי לכולם כי אני הרבה פחות חרוץ ממה שהייתי רוצה, וגם למשפחה מגיע קצת ממני, אז אי אפשר להתמכר לעניין.

אחד הנושאים שמעניינים אותי לאחרונה הוא הנושא שבכותרת. אני מתבונן באישה ובחברותיה, בילדים ובקשריהם החברתיים ובעצמי סורק את מצבי הנוכחי ואת הזכרון לאחור. מנסה להעלות קווים מאפיינים לחברויות, לקשרים, למה מצא חן בעיני וסר חינו, למי אני מתגעגע ולמה בדיוק, מה ממלא כל אחד מאותם חברים בעולם הרגשי שלי, מה הקווים הדומים והשונים בכל חבר, מה היה כשהיינו "חבר`ה" ולמה זה לא צלח את מבחן השנים, וכד`.

יש גם חברים שנורא מתחשק לי לכתוב עליהם. אולי גם להם. לפרגן, לאהוב בגלוי, להתגעגע במודע. להבין את עצמי יותר דרך אותם קשרים. אז זה מה שאני מתכנן, בתקווה שלא תנטשו אותי לבד מחמת שעמום.
מלבד רשומה זו הכללית, אקדיש רשומה אחרת כל פעם למישהו מחברי. בנוסף, אכתוב קצת על תקופות חברתיות והחברים בהן: על התיכון, הצופים, הצבא, מקומות העבודה, החברים שלאורך התקופות וכד`.
נראה אם יעניין לי ולכם.

אז עוד מעט מתחילים..

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח כמובן לתגובות. תודה :-)