יום שישי, 26 בדצמבר 2008

סיבוב הררי נוסף

אני מניח שהיה ברור לכם, עוד מרשומת הסיבוב הקודם בהרים, שלא אנוח וארגע עד שלא אסייר עוד קצת בהרים, עם דגש על הפסגות היותר גבוהות שבאזור מקום העבודה.
גם צילומי ההרים מנסיעות הבוקר נתנו רמז לחוסר השקט שלי בעניין.

אתמול, ערב חג המולד, תוכנן במפעל להיות יום קצר. לצורך העניין התגייסו העובדים לבור ב-4:00 בבוקר, כש שיוכלו לצאת מוקדם מהמפעל. אכן, הפעילות הייצורית השתתקה ב-12:00. עוד כמה משימות אחרות שהיו לי שם, לקחתי את שעורי הבית שלי לעבודה ביום שישי, איחלתי חג שמח לכולם, אמרתי שלום ויצאתי.

ההרים הגבוהים נראו כמלאי הוד, מרופדים בעננות אפורה שמרמזת על מזג אוויר הסוער הצפוי. לא מרתיע. מכסימום אתקפל ואחזור. בתוכנית – שחזור מסלול מדהים שעשיתי בתקופה בה הגעתי – כביש הררי ומפותל לתפארת לאורכו של עמק מדהים ויפהפה.

המראה המזמין מלמטה:

מתחילים את העלייה, השלג על הפסגות מזמין. עולים בכביש והנוף הופך ליותר ויותר לבן ומרשים. ממשיך לכיוון מעלה, לאזור אתר הסקי. נראה ששלג טרי לא ירד כבר כמה ימים, לפי סימני ההמסה והשלג הבוצי שבצדי הדרך.

הנוף יפהפה, ומאפשר כמה צילומים.
חוזר לאחור לעלות על אותה דרך הררית מפותלת שמתגלה כסגורה. כמה צפוי ושוב מאכזב. טוב, לפחות קיבלתי כמה זוויות צילום להנציח את הנוף ולאפשר כמה ניסיונות צילומיים שונים.




ולשם הדרך המפותלת לוקחת. לא ברור למה סגור, אבל ברור שאגיע שוב

נראה שאצטרך לחכות להזדמנות אחרת לסיבוב נוסף בכביש הנפלא הזה. אבל היה שווה.

עוד כמה תמונות באלבום המשותף של הצילומים מאותו אחה"צ.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח כמובן לתגובות. תודה :-)