יום ראשון, 21 בדצמבר 2008

טיול גבעות סביב הבית

סופ"ש התחיל עם תוכנית כללית להשלים שעות שינה ולנוח כמה שיותר.
מרגע שהגעתי אתמול הביתה, עליתי על בגדי בית ונכנסתי למוד פאסיבי רכיכתי. אפילו לקרוא לא הצלחתי ורק גלשתי בפאסיביות במקומותינו תוך האזנה למגוון שירים מתגלגל ביו-טיוב.
לא ממש התחשק לי לעשות כלום. ובאמת הרבה כלום נרשם אתמול.

הבוקר קמתי לדרישתה של הכלבה לצאת. צודקת – 8:30 זה הרבה אחרי השעה שלה. יצאתי איתה לכפור שבחוץ וחזרנו מהר חזרה. בכללי, הבוקר עמד בסימן של אנרגיה של סוללה בקופסת מחזור. גם קפה לא הועיל, אז סתם התמרחתי. אבל טוב שיצאתי עם הכלבה, כי זה אילץ אותי להתלבש. גם השמש בחוץ קרצה במיוחד והיום נראה יפהפה. לא הזדרזתי במיוחד, אבל בסוף לקחתי את במצלמה לסיבוב ראשון בגבעות הפרא שמאחורי החצר. צירפתי את הכלבה לטיול ואושר כלבי כזה, זה בדיוק מהתמריצים שהייתי צריך.


הבית נראה מעניין מלמעלה, והנוף יפהפה בדיוק כפי שחשבתי

הפתיע אותי לראות מעין גדרות בטון לאורך הגבעה, עד שנזכרתי בתוכנית טלוויזיה שבה ראיתי שאחרי גשמים יש כאן מפולות בוץ שלעיתים עלולות לקבור בתים. המתלול שמאחורי הבית נראה מאיים בהיבט הזה, וניתן לראות תזוזות קרקע, מעין התנתקויות של גושי אדמה, שלולא אותם קירות תומכים לא בטוח שהבית היה עדיין על כנו (שימו לב לחריץ בקרקע שבתמונה השניה כמוהו יש לא מעט).



המשכנו לעלות בבוץ, ולצלם עוד מהנוף במבט מגבוה על עיר מגורי הקטנה
 


עץ לא גדול, שנדמה לי שיש גם בארץ, משך את תשומת ליבי בשלל פירותיו האדומים

 

חזרנו הביתה, השמים הכחולים והשמש הנעימה הזמינו אותי לצאת לחצר לקרוא קצת. יחד עם צנצנת פיסטוקים היוו סיום מוצלח לאחר צהריים מענג.

עוד קצת תמונות באלבום

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח כמובן לתגובות. תודה :-)