יום שלישי, 17 במרץ 2009

המשך מגמת השיפור

היו בסופ"ש זה כמה פעילויות כייפיות, שבטח עוד אחזור אליהן. אבל הפעילות שסגרה מבחינתי את הסופ"ש היא שוב הרכיבה עם הבן בגבעות האזור.
ובכן, כבר בשבוע שעבר, לאחר שכ"כ נהנינו, הבן ואני, ברכיבה בפארק הגדול באזור הבית, היה ברור שגם בסופ"ש הנוכחי נצא שוב. תזכורת והבהרת כוונות קיבלתי באמצע השבוע מהבן שוידא שאנו מתכוונים אכן לרכוב בשבת וראשון.
אז שבת עברה ללא רכיבה. הייתי זקוק להשלמת שעות שינה, והצעיר אף יותר ממני. גם תחילתו של יום א` לא נראתה מבטיחה כשהבחור הצעיר לא הצליח לקום בבוקר. טוב, זו הייתה הזדמנות לצאת קצת עם האישה לבד לסיור מעניין, שגם עליו אדווח בנפרד.
אחרי שחזרנו, האישה ואנוכי מפעילות הבוקר הכנו ארוחת צהריים עשירה (מדי) וכבדה (מדי), נראה היה שתוכניות הרכיבה נגוזות בחלוף השעות. אבל היה חבל לפספס אז תפסנו יוזמה, התלבשנו בזריזות ויצאנו למרחבים לרכיבה קצרה יחסית וקרירה, כי בשעות אחה"צ המאוחרות מתחיל להיות קריר, במיוחד כשהגוף עדיין לא התחמם והרוח על החולצה הדקיקה מורגשת היטב.
העלייה הראשונה שליד הבית, זו שבשבוע שעבר הזכירה לנו את מצבם המאובן של שרירי רגלינו, נראתה פתאום פחות מאיימת ועברה בקלילות יחסית. גם ההמשך זרם בכיף והרגליים נכנסו יפה לקצב, לא בונות את תחושת העציות המתסכלת כל מי שחוזר לכושר.
הבן מראה לי את הגב
ואני מצליח לצלם תוך כדי רכיבה
הגענו לפארק הגדול אחרי כ-20 דקות של רכיבת חימום קלילה וזורמת, לקחנו מתיבת המידע מפה ויצאנו לשטח, להוטים להרחיב את היכרותנו עם השבילים הרבים. בפניה הראשונה לקחנו ימינה לכיוון עליה, שהתבררה כהרבה פחות קצרה משחשבנו, עליה בילינו כמעט שעה, מזדחלים (בעיקר אני הזקן) לאיטנו בהתנשפויות. אבל היה מעודד לגמרי, כי בפעם הקודמת בכלל לא הייתי מדמיין עליה כזו ארוכה ותלולה, כי גם כל שיפועון מתון תבע את מלוא הכבוד מהרגליים המאובנות. והנה, איזה יופי, גם מצליח לעלות, גם משקיפים על נוף מרהיב, גם לא מזיעים מדי בגלל הקור.
מקבץ תמונות מהנוף מלמעלה:
ותורמוס - כמו בבית
מספק לי תירוץ לעצור בעליה ולאסוף אויר
וכל עליה ארוכה ומעייפת, מסתיימת בסוף בירידה מהירה, קצרה ומענגת. בטיסה מפוארת למטה ירדנו חזרה לעמק ומשם ברכיבה קלילה חזרה הביתה.
סה"כ 18.5 ק"מ, כולל כבר עליות – שיפור מהיר ודרמטי ביחס לפעם שעברה. ואח"כ מקלחה ולמיטה למנוחה קצרה של עונג, כשכל הגוף משדר לאות נעימה ונינוחות מענגת.
בשבוע הבא – עוד סיבוב. בטוח!