יום שישי, 9 במאי 2008

עוד בענייני ספרים (9/5/2008)

אני ממש שמח לבשר לכם, שסוף סוף, בשעה טובה ובסייעתא דדואר ארה"ב, הסתיימו ימי ההמתנה הארוכים. ימים שבהם חיכיתי לסיומו של היום שאוכל לרוץ הביתה, לזנק מהאוטו לתיבות הדואר כשהדלת נשארת פתוחה, לדלות מהתיבה הקטנה הררי ניירת של קופונים לפיצה, לשמנים וחלקי חילוף לרכב, לוילונות ומזרונים ושטיחים מקיר לקיר ועוד כהנה וכהנה מיבול המשק האמריקני המפותח מדי, לנבור בערימה בזהירות, שלא לפספס כלום, ולגלות כל יום מחדש שאותו כלום מיוחל לא הגיע.

אז היום, הגעתי באיחור הביתה עם בגאז` מלא מצרכים (כמה ירקות, ממתקים ועוד עמה שטויות), כרגיל עטתי על תיבות הדואר, ושליתי מהערימה את הפתק הכתום המיוחל שמזמין אותי לסור למשרדי הקומפלקס לקחת חבילה. קפצתי חזרה לאוטו, הסתובבתי ונסעתי 50 מ` עד למשרד להספיק בשתי הדקות שנותרו לפני שסוגרים.
איזה כיף, חבילה גדולה, מבטיחה צופנת הפתעות שתוכנן ידוע, אבל בכ"ז מסקרנת (איך הכריכה, איך הדפוס, כמה עמודים...).
שוב התנעתי, נסעתי 100 מ` לבית, וניסיתי להחזיק בידיים את החבילה, ערימת השקיות ואת התיק הכבד. טוב, על משהו צריך לוותר. אז השארתי כמה שקיות של דברים שלא מצריכים מקרר ועליתי בקושי הביתה. לרגע לא חשבתי להשאיר את החבילה באוטו. לא שממש חסר מה לקרוא, אבל העובדה הזו עדיין לא ממש גרמה לי לעשות או לא לעשות משהו.

אז מה הגיע:

The War of Don Emmanuel`s Nether Parts / Louis De Bernieres – כי אהבתי את המנדולינה
Fear and Trembling / Amelie Nothomb – כי שוקולד סגול המליצה, ואיזה יפה ואלגנטי הוא בכריכה קשה
The City of Falling Angels / John Berendt – כי hastings המליץ, ונראה מבטיח
The Princess Bride: S. Morgenstern`s Classic Tale of True Love and High Adventure / William Goldman – גם בשביל הבת צריך משהו, ואין כמו ספר טוב ליהנות ולשפר את האנגלית
The Mayor of Lexington Avenue / James Sheehan   כי נוריתה המליצה ומאד התחשק.

עכשיו מתבקשת תענית רכישות החלטית במיוחד, אבל איך אצליח, וטרם ביקרתי בעשרות חנויות הספרים באזור, שמיפיתי, סימנתי ובניתי תוכנית סיור קפדנית?

ורק בשביל הטריוויה המעוקמת שלי – מלאי הספרים בהמתנה עלה בזאת ל- 8.22 שנות קריאה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח כמובן לתגובות. תודה :-)