יום ראשון, 4 במאי 2008

הנה שוב מתחילים

שלום למי שמגיע לכאן.
איך מתחילים בלוג חדש מאמצע הדרך (ואמצע החיים)?

לאחר כ-7 שנות פעילות בבלוג, אני די מכיר את עצמי, והמאפיין המרכזי שלי כבלוגר הוא "אספן חוויות". אלו יכולות להיות חוויות מטיולים, מצילומים, מבישול, חוויות מקצועיות ואחרות. וכזה הבלוג שלי ברובו.

כאמור, יש לי בלוג וותיק  בן כמעט 7 שנים ולמעלה מ-1150 רשומות. הוא מנוהל באתר תפוז. יש יתרונות לפלטפורמה התפוזית - קהילה תוססת, מערכת תגובות יעילה (כשעובדת), ובלוגים נאים. הבעיה היא שזה לא עובד תמיד, והשלומיאליות של האגף הטכני שם בשילוב עם ניהול חלש ולא מקצועי, מקלקלים את החוויה כולה. (אני מניח שרוב קוראי מכירים את העניין מקרוב).

ומכיוון שהמערכת שם די קורסת, אני בוחן אפשרויות נוספות. אולי אפרסם פה ושם במקביל, ואולי אף אתפוס יוזמה ואעביר לכאן את רוב החומרים הישנים, את ה-1150+ הרשומות שיש שם, שעליהן גאוותי. נראה..

אז שוב, ברכות למי שמגיע. מוזמנים להישאר (ולהירשם לעדכונים).

ומי שמעוניין - זה הקישור לבלוג בתפוז, עם כל ההיסטוריה שעליה סיפרתי:
blog.tapuz.co.il/oferD


הערה לגבי התאריך - הכנסתי את תאריך הפרסום כתאריך המקורי של פתיחת הבלוג, לשימור הסדר הנכון. אפילו שבזמנו לא פורסמה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח כמובן לתגובות. תודה :-)