יום שלישי, 6 במאי 2008

ענייני ספרים מהביקור בארץ

לקראת הנסיעה חזרה, עברתי על ערימת הספרים שבמדף העליון, אלו שכבר קראתי.
ברור לי שלרובם לא אשוב. הם סתם נמצאים שם, ומאפשרים לי ליהנות מעצם קיומם.

בקיצור, החלטתי לקפוץ ליודן שבאחוזה, להזדכות על כמה שאפשר ולקחת אחרים במקומם.
אספתי 5 ספרים מאלה שקניתי ביודן, ומאלה שחשבתי שאוכל להיפרד:

אהובתי במטפחת אדומה / אייטמטוב - יותר מדי אהבתי, אז נופה מרשימת ההחלפות
השיר על ילדי סיביר / מוקה - מרגש מדי, אז למה חייבים להיפרד?
וולפי ואופי השטרודלים - אולי האשה תרצה בכ"ז
המינגווי וגשם הציפורים המתות - מקסים, ואולי הבן ירצה בסוף.

בקיצור, עם האחד שנשאר, יומולדת שמח נוח, שגם יכולתי להיפרד ממנו, וגם ממש לא נעים לא להיפרד מכלום (מה, אני אובססיבי?), הלכתי ליודן, הזדכיתי על נוח, ואספתי את:

כל החיים לפניו - כי מזמן רציתי לסתום את החור הזה
באבא ג`י - כי זכורה לי מזמן המלצה חמה עליו
אפשרות של אי - כי לא מזמן היה עליו דיון, והבטחתי לתת לוולבק צ`אנס
כיכר יהלום / מרסה רודורדה - כי יובל המליץ, ומותר לקחת גם משהו שלא מכירים.

בקיצור, לא ממש חסר לי חומר קריאה, אבל בכ"ז, שיהיה...

מה דעתכם אתם על הרכישות ועל ייסורי הפרידה?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח כמובן לתגובות. תודה :-)