יום ראשון, 4 במאי 2008

למה בלוג (תיקון עיוות היסטורי)

את הרשומה הזו הייתי אמור לכתוב כשפתחתי את הבלוג הראשון. אבל בזמנו קפצתי ישר למים בלי לעצור ולהסביר מה, למה ואיך. אז הנה הזדמנות לתיקון ההיסטוריה בדיעבד, כך שמתבקש לנצל את ההזדמנות.
מהיכרות עם מאות בלוגרים למדתי שלרוב יש משהו משמעותי בחיים שדוחף אנשים לכתיבת בלוג. לא פעם זה שינוי משפחתי משמעותי (נישואין, ילדים וכד'), לעיתים חלילה מחלה, או כמו במקרה שלי - הגירה. אפילו שמראש לא חשבתי על הגירה.

ובכן, בתחילת 2008 הגיעה הצעה ממקום העבודה לנסיעה לארה"ב לפרוייקט של כשנה, ואופציה להאריך את השהות ולהקים בסיס פעילות בתחום המקצועי שלי. בדיוק מה שחלמתי עליו שנים קודם, אם כי דווקא בשלב ההוא של החיים זה היה מאתגר יותר, עם שני מתבגרים בבית (אביב בן ה-17, וקרן בת 14). מורכב למדי.

אחרי מאמצי שכנוע לא זניחים בכלל, הצלחתי להעביר את המשפחה לסביבה. אבל זה כבר יותר מאוחר. ובינתיים, כיוון שהיה לי שפע זמן פנוי, ורצון עז לתעד את החוויה המיוחדת הזו של מעבר (גם אם חשבתי שיהיה זמני) לארה"ב, פתחתי את הבלוג ההוא בתפוז. מאז ריכזתי בו מאות רבות של חוויות, ביקורות, הגיגים וצילומים. ואת זה אעלה לכאן בהדרגה, כי לוקח הרבה זמן.

אז הנה הרקע, ממש בקצרה, ל-'למה בלוג', ואת היתר אפשר יהיה לקרוא כבר בהמשך.
להתראות!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח כמובן לתגובות. תודה :-)